پیام مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پی بازگشت پیکرهای پاک و مطهر شهدای مدافع حرم
پیام مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پی بازگشت پیکرهای پاک و مطهر شهدای مدافع حرم
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی بازگشت پیکرهای پاک و مطهر شهدای مدافع حرم حاج رحیم کابلی، حجت الاسلام محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی پیامی صادر کرده است.

به گزارش ایثار مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی بازگشت پیکرهای پاک و مطهر شهدای مدافع حرم حاج رحیم کابلی، حجت الاسلام محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی پیامی را صادر کرده است.
شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین راه تقرب و رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به جای می‌گذارند و شهدا مظهر هدف، استقامت و ایستادگی، وحدت و انسجام، عزت و افتخار، الگوی عملی جامعه و حیات جاودانه هستند.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.
خاطره دلیری، دلاوری، از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای عزیز دوران انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، ترور، منا، مدافعان سلامت و اینک شهیدان والامقام مدافع حرم تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
اینان مؤمنان راستین خدای متعالند که در راه رضای حضرت حق از ارزشمندترین داشته‌های خود درمی‌گذرند. تاریخ این مرزوبوم همواره خود را وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های معزز شان می‌داند.
شهیدان مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت، ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.
اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکرهای مطهر و جاودانه گل بوته‌های سرخ حریم عصمت و ولایت، شهیدان والا مقام و همیشه جاوید حاج رحیم کابلی، حجت الاسلام محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عجل ا … تعالی فرجه الشریف )، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، مردم شریف و ولایتمدار مازندران، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان به‌ویژه خانواده های صبور، بزرگوار و فداکارشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا … الحسین ( ع ) و برای خانواده‌های گرانقدر این آلاله های خونین بال، صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم
سعید کهن سال