پیام مدیرکل بنیاد شهید مازندران به مناسبت سالروز شهدای والامقام مازندران در خان طومان سوریه
پیام مدیرکل بنیاد شهید مازندران به مناسبت سالروز شهدای والامقام مازندران در خان طومان سوریه
سکان نیوز؛ کهن سال با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع از ارزش های دینی و حریم آل ا،،، مرز نمی شناسد اظهار کرد: این شهدای والامقام پرورش یافتگان مکتب حسینی و زینبی بودند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهدای والامقام مازندران در خان طومان سوریه طی گفتگویی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در دفاع از سیره و حریم اهل بیت (ع) حماسه ای ماندگار در تاریخ بشریت خلق کردند گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثارگری و از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای گرانقدر میهن اسلامی وظیفه ای همگانی است و همه ما در قبال مظلومیت این شهدای عزیز مسئول هستیم.
کهن سال با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع از ارزش های دینی و حریم آل ا،،، مرز نمی شناسد اظهار کرد: این شهدای والامقام پرورش یافتگان مکتب حسینی و زینبی بودند و با وجود اینکه خطر را هر لحظه احساس می کردند اما هرگز از اعتقادات، عشق به ائمه اطهار ( ع ) و ولایت دست نکشیدند و در مقابل تکفیری های داعشی جنگیدند و به سوی معبود خویش شتافتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تشخیص شهدای مدافع حرم در شناخت حق و حقیقت بالا بود عنوان کرد: برخورداری از درک و معرفت اسلامی، رسیدن به کمال و فضائل اخلاقی، دینداری، زمان شناسی، غیرت، شجاعت و فداکاری از ویژگی بارز شهدای مدافع حرم بود.
وی با اشاره به اینکه شهدا حجت را بر همه ما تمام کردند گفت: استمرار راه این راست قامتان جاودانه تاریخ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان بر همه ما واجب است و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند یک عزم جدی و تلاش همه آحاد جامعه است.
کهن سال صبر و بردباری خانواده های شهدای مدافع حرم را بی نظیر دانست و گفت: شهدای عزیز مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بودند و امروز شهدا مایه عزت و افتخار ملت ما هستند.
مدیر کل بنیاد مازندران در ادامه اذعان داشت: امروزه همه ما از فیض و عنایت شهدا برخوردار هستیم و هر جا که نام شهدا می درخشد با موفقیت به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کردیم.