پیام مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت هفته بسیج
پیام مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت هفته بسیج
مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت هفته بسیج پیام صادر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج یاد آور دلیرمردان عرصه پیکار بادشمنان قسم خورده میهن اسلامیمان است که نام ونشان در گمنامی دارند.
بسیج شجره طیبه و پرثمری است که در پنجم آذر۱۳۵۸ بدست معمار کبیر نهضت خروشان انقلاب اسلامی امام روح الله(ره) غرس و اینک با گذشت ۴۴سال به درخت تناور و پرحاصل بدل شد وعطر دل انگیز آن فضای کشور عزیزمان را معطر ساخته است.
بسیجیان سلحشور مکتب پیر جماران بانثار عشق و دلدادگی به ولایت و رهبری نامشان را به زیبایی در دفتر رادمردان تاریخ خونرنگ انقلاب اسلامی ثبت وضبط کردند.
دفاع مقدس ایران اسلامی مشحون از صحنه های زیبای حماسه آفرینی جانبرکفان بسیجی است که بی باکانه دشمن زبون را به زانو درآورده و گنجینه معرفتی وارزشمند دوران حماسه و پایداری را در آغوش کشیدند.
افتخار آفرینان عرصه عشق وایمان با الهام از عاشورای حسینی بار دیگر فداکاری و جوانمردی در رکاب مولایشان را تکرار نموده و عزم و اراده پرشکوه بسیجیان سلحشور در تحیر تاریخ معاصر، جاودانه شد.
بی گمان فرهنگ بسیج فرهنگ نامیرا و حماسه آفرینی است که به برکت آن و در پرتواجرای فرامین راهگشای فرمانده لایق و بصیر بسیج حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی)، مسیر دست یابی به قله های اقتدارو بالندگی و رفع چالش های اساسی کشور هموار خواهدشد.
مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج وادای احترام به مقام شامخ آلاله های سرخ بسیجی کربلای ایران بویژه خطه عاشورایی مازندران، توفیقات مضاعف همه خادمان به نظام اسلامی را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسئلت دارد.
دبیر خانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی