پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی نژاد
پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی نژاد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران در پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، الگوی صبر و استقامت و نماد ایثار و مقاومت حاج یدا… کریمی نژاد پدر بزرگوار و وارسته شهیدان گرانقدر فرشاد و فرزاد کریمی نژاد پس از سال ها چشم انتظاری به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر عزیز شنبه 15 مرداد ماه از مقابل آموزش و پرورش کلاردشت تا گلزار شهدای حسنکیف این شهرستان تشییع و در جوار فرزندان برومندش آرام گرفت.
شهید فرشاد کریمی نژاد متولد 1342 و در سال 1363 در جزیره مینو و شهید فرزاد کریمی نژاد متولد 1341 و در سال 1363در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی نژاد
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم شهیدان گرانقدر کریمی نژاد
سلام علیکم
پدران والامقام شهدا که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.
مرحوم حاج یدا… کریمی نژاد پدر صبور شهیدان گرانقدر فرشاد و فرزاد کریمی نژاد اسوه اخلاق و پایمردی و نماد ایثار و مقاومت که ثمره عمر با برکتش را در تربیت رادمردانی شجاع و پرورش یافتگان مکتب سرخ امام حسین (ع) سپری نمود پس از مدت‌ها فراق به اعلی علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.
مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.
اینجانب این مصیبت وارده را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بیت معزز و بزرگوار شهیدان گرانقدر کریمی نژاد تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، ان‌شاءالله روح بلند آن مرد وارسته و گرانقدر در بالاترین مراتب بارگاه قدسی و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش محشور و هم‌جوار گردد.
سعید کهن سال
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران