پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران در پی شهادت جانباز شهید حاج علی اصغر علی زاده گودرزی
پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران در پی شهادت جانباز شهید حاج علی اصغر علی زاده گودرزی
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید حاج علی اصغر علی زاده گودرزی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی شهادت جانباز شهید حاج علی اصغر علی زاده گودرزی
((انا لله و انا الیه راجعون))
ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.
خانواده معظم جانباز شهيد گرانقدر علی زاده گودرزی
سلامٌ علیکم
شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی ا… است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند.
این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.
جانباز شهيد حاج علی اصغر علی زاده گودرزی يكی از بزرگ مردان الهی بود كه با تقدیم جان عزیز و سرمايه معنوی خویش، در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحيت سرانجام به فيض عظیم شهادت نائل آمد.
رشادت و دلاور مردی اين شهيد والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی های دوران جانبازی از او نامی نیک به يادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ايران اسلامی به ارمغان آورد.
اينجانب شهادت جانباز شهيد والامقام حاج علی اصغر علی زاده گودرزی را به پيشگاه حضرت ولی عصر عجل ا … تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، جامعه بزرگ ایثارگری، خانواده معزز و بزرگوارش تسليت و تعزیت عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.
جواد یوسف پور
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران