پیام تبریک مدیرعامل تاپیکو به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
پیام تبریک مدیرعامل تاپیکو به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
سکان نیوز؛ دکتر حسین ابوئی مهریزی مدیرعامل هلدینگ نفت و گازو پتروشیمی شستا (تاپیکو) در پیامی فرارسیدن 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را خطاب به تمامی کارگران مجموعه تاپیکو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی تاپیکو در این پیام آمده است:

والله بما تعلمون علیم

الْكَادُّ عَلَى عِيَالِهِ كَالْمُجَاهِدِ فِي سَبِيلِ اللَّه

کسی که خود را برای روزی خانواده‌اش به زحمت می‌اندازد و کار می‌کند مانند رزمنده‌ایست که در راه خدا می‌جنگد. امام صادق (ع)

روز کارگر روز تجلیل از بزرگ مردان و شیر زنان تلاشگری است که با همت والا و دستان توانمند خود چرخ صنایع کشور را به گردش در می‌آورند.

این، تلاش بی وقفه شما کارگران است که درخت تنومند اقتصاد این کشور را به بار می‌نشاند و «جهش تولید» به عنوان یک اصل اساسی جز با همّت، عزم و تلاش همه جانبه شما عزیزان تحقق نمی‌یابد.

باور عمیق ما این است که درخشش امروز شرکتهای خانواده هلدینگ تاپیکو در حوزه‌های مختلف صنعت کشور چیزی جز حاصل تحمل سختی‌ها و مشقات کارگران پرتلاش مجموعه نیست.

اینجانب 11 اردیبهشت ماه روز کارگر را به یکایک شما کارگران پر تلاشِ خانواده بزرگ شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال 1400 و در طلیعه قرن جدید، با سرلوحه قرار دادن شعار «جهش تولید» بتوانیم در کنار یکدیگر در جهت آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان گام برداریم.

بر اساس این گزارش مدیرعامل تاپیکو همچنین با حضور در کارخانه‌های شرکت نفت پاسارگاد و نفت ایرانول در تهران طی مراسم های جداگانه ای روز به تجلیل از کارگران نمونه این دو شرکت پرداخت.