پیام تبریک توانایی مدیر درمان تامین اجتماعی البرز به مناسبت هفته کار و کارگر
پیام تبریک توانایی مدیر درمان تامین اجتماعی البرز به مناسبت هفته کار و کارگر
سکان نیوز؛ دکتر محمد توانایی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته کار و کارگر را حضور تمامی اقشار زحمتکش جامعه کارگری تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز؛ در پیام دکتر محمد توانایی آمده است : « 11 اردیبهشت روزجهانی کار و کارگر است » کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند، زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی،جامعه و امتداد رگه های حیاط در مجاری هستی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش دیگر از پیام خود عنوان کرده است : « سازمان تامین اجتماعی » به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور در عرصه‌ ارائه خدمات به نیروهای مولد و خانواده‌های آنان ، یکی از محوری‌ترین بخش‌های نظام جامع تامین اجتماعی کشور به حساب می‌آید . این سازمان ، با همکاری پرسنل سخت‎کوش ، متخصص و خدوم خود و در راستای نیل به اهداف سازمان و رضایت‌مندی هر چه بیشتر شرکاء اجتماعی آن ، اهتمام ورزیده و تلاش‌های آنان در جهت پاسخ‌گویی ‌و فراهم آوردن چارچوبی برای برنامه ریزی و تصمیم‌گیری ، بسیار مفید و سودمند خواهد بود . یقینا نیروی انسانی شایسته بالاترین و با ارزشترین سرمایه و بزرگترین دارایی هر سازمانی محسوب شده و کارایی یا عدم کارایی هر سازمانی را رقم خواهند زد .

اینجانب ضمن گرامیداشت این روزفرخنده ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های صادقانه جامعه کار و کارگر به ویژه کارگر ان شاغل در واحدهای تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ابراز داشته ، تندرستی و کامیابی همکاران ارجمند را ازدرگاه ایزد متعال آرزومندم .