پیام تبریک بابایی کارنامی منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم به مناسبت روز پاسدار
پیام تبریک بابایی کارنامی منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم به مناسبت روز پاسدار
سکان نیوز؛ علی بابایی کارنامی منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم در پیامی فرارسیدن زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) جانباز بزرگ اسلام مجالی است برای پاسداری نام پاسدار وجانباز، این آیه های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل استقامت اند.
روز پاسدار، روز تجلیل از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان است. پاسداران یادگاران سال های آتش، عشق و ایمان هستند، آنان با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش میکشند.

سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت، پایداری و جاودانگی و نیز منزل امید مسلمانان است، سپاه، قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه های مختلف جهاد و شهادت از جمله شهدای عرضه سلامت و خدمت دوران مدیریت درمان کرنا به اثبات رسانیده است.

سپاهیان به صورت خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع حرم و بحران‌های گوناگون، همه نقشه های شوم استکبار جهانی و دژخیمان کشورمان را برملا ساخته و پوزه آنان را به خاک مالیده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و میلاد قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و میلاد سید الساجدین امام زین العابدین(ع) به تمامی ایثارگران عرصه های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی الله الاعظم(عج) با بهره گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

علی بابایی کارنامی

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم