پیاده‌سازی گفتمان امام و رهبری در جامعه از گسست زنجیره علایق و انسجام فکری جلوگیری می‌کند
پیاده‌سازی گفتمان امام و رهبری در جامعه از گسست زنجیره علایق و انسجام فکری جلوگیری می‌کند
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده‌سازی گفتمان امام و رهبری در جامعه از گسست زنجیره علایق و انسجام فکری مردم و مسؤولان جلوگیری می‌کند.

علی کریمی‌فیروزجایی با اشاره به اختلاف مدیریتی برخی از دستگاه‌های حاکمیتی در کشور اظهار کرد: اختلافات و چالش‌های مدیریتی در کشور برخلاف اصول و مولفه‌های آرمانی انقلاب است.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل مسؤولان دستگاه‌های ملی و محلی برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی گفت: عدم وحدت رویه و انسجام مسؤولان در روند امور کشور، آسیب‌های امنیتی، سیاسی و فرهنگی به‌دنبال دارد.

کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر ضرورت وجود سلایق مختلف و متکثر فکری در اداره کشور یادآور شد: حفظ اتحاد و انسجام مسؤولان حول مولفه‌های اساسی پیشرفت و اقتدار به معنای یک‌دست شدن سلایق سیاسی نیست بلکه پرهیز از آسیب‌رسانی به خط سیر آرمانی انقلاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را برای مسلمانان و نهضت‌های آزادی‌بخش و عدالت‌خواه جهان الهام‌بخش دانست و گفت: در شرایطی که بسیاری از کشورها و آزادی‌خواهان از انقلاب اسلامی برای تداوم تلاش‌های ظلم‌ستیزانه خود الگو می‌گیرند، اختلاف مسؤولان در اردوگاه انقلاب موجب یاس آنان و خشنودی جبهه استکبار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به منش جهادی سردار سلیمانی در اتحاد و وحدت مبارزان و مجاهدان محور مقاومت خاطر نشان کرد: استمرار ارزش‌های انقلاب در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند الگوی مدیریت و مکتب شهید سلیمانی است.

وی شهید سلیمانی را نمونه کامل مدیریت مکتب ولایت و امامت دانست و تاکید کرد: ولی امر مسلمین با معرفی شهید سلیمانی به عرصه جهانی انگاره اساسی مدیریت اسلامی و جهادی را عرضه کردند.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به اهمیت تربیت مدیران آینده انقلاب گفت: چالش‌های فکری و عمیق جهان در آینده و نیازهای نو به نوی کشور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مدیرانی در تراز شهید سلیمانی را می‌طلبد.

این نماینده مجلس با اشاره به ناکارآمدی لیبرال دموکراسی غربی در تامین نیازهای فکری جامعه افزود: تلاش برای اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی رسالت خطیر و انکار ناپذیر دستگاه‌های حاکمیتی کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر تفوق و برتری کامل فرهنگ اسلامی در تولید علم و اندیشه، اضافه کرد: برهه کنونی فرصت بی‌نظیری برای خلق آثار شگفت‌انگیز در حوزه نظری و ایده‌پردازی پیرامون چالش‌های مدیریتی جهان به شمار می‌رود که باید از سوی جبهه انقلاب قدردانی شود.

وی با تشریح دستاوردهای انقلاب در عرصه علم و فرهنگ، دست‌یابی به دانش و یافته‌های نوین و تولیدات نوپدید علمی را ثمره مجاهدت نیروهای انقلابی عنوان و تصریح کرد: بسترسازی برای تقویت توان بومی و اعتلای تلاش‌های جهادی برای پیشرفت و بالندگی کشور وظیفه ذاتی مسوولان در رده‌های مختلف است.

کریمی فیروزجایی گفت: پیاده‌سازی گفتمان امام و رهبری در جامعه از گسست زنجیره علایق و انسجام فکری مردم و مسؤولان جلوگیری می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به نقش موثر جوانان انقلابی در صیانت از مولفه‌های پایدار انقلاب، بیان کرد: رشد و نمو افکار جوانان در پرتو آموزه‌های اسلامی و ولایی نیازمند سعه صدر، صداقت و تلاش مومنانه است.