پرونده متهمان درحال بررسی است/ فعالیت‌های اداری دستگاه‌ها باید بیشتر شود.
پرونده متهمان درحال بررسی است/ فعالیت‌های اداری دستگاه‌ها باید بیشتر شود.
ساری- سکان نیوز- استاندار مازندران با اشاره به دستگیری‌های اخیر در شهرداری و شورای شهر ساری گفت: متاسفانه اخبار رسیده در این حوزه خوشایند نیست و جای بسی نگرانی دارد.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در استانداری اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس مازندران، نماد و بخشی از تاریخ سرزمین ما است. هر عملیات دوران دفاع مقدس از مازندران باید در قالب چاپ کتاب و فیلم‌ ساخته شود و زمانی می‌توانیم بگوییم گامی برداشته شد که بتوانیم به صورت سمعی، بصری، هنری، مالی گوشه ای از عظمت دفاع مقدس را به تصویر بکشیم. وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مصوبات ستاد صحیح و اصولی اجرایی شود.
وی گفت: 60 هکتار زمین در بهترین نقطه شهر در اختیار اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قرار گرفت که باید تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا این پروژره اجرایی شود.
استاندار مازندران ادامه داد: با افتتاح فاز نخست پارک موزه می‌توانیم پای مردم را برای به تصویر کشیدن تاریخ و عملیات افتخار آمیز باز کنیم که امیدواریم این امر امسال رخ دهد.
وی گفت: باید برنامه‌های امسال عزاداری محرم با رعایت بهداشت و سلامت مردم برگزار شود و رسانه‌ها در این بخش سنگ تمام بگذارند؛ همچنین اداره کل ارشاد نسبت به راه اندازی نمایشگاه مجازی در چهلمین سال دفاع مقدس اقدام کند.

حسین زادگان در ادامه سخنانش با اشاره به دستگیری‌های اخیر در شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، افزود: متاسفانه اخبار رسیده در این حوزه خوشایند نیست و جای بسی نگرانی دارد.
وی بیان کرد: همه ما ملزم به رعایت قانون و حفظ بیت المال هستیم. پرونده متهمان درحال بررسی است و باید بدانیم مبارزه با فساد یک اصل پذیرفته شده در تمام جوامع است که نظارت در این زمینه به فعالیت‌های اداری دستگاه‌ها باید بیشتر شود.