پروانه فعالیت تاکسیرانان واکسینه نشده در ساری تعلیق می شود
پروانه فعالیت تاکسیرانان واکسینه نشده در ساری تعلیق می شود
سکان نیوز؛ سجاد اسدی ذغالچالی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از تعلیق پروانه فعالیت تاکسیرانان واکسینه نشده در برابر کرونا خبر داد .

به گزارش سکان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، ،سجاداسدی ذغالچالی،رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت:تاکسیرانان باید تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد خود را  بر روی شیشه جلوی تاکسی نصب کنند.

وی اظهار کرد:براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور،کلیه بهره برداران تاکسی می بایست با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به دریافت تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد خود اقدام کنند.

اسدی با تاکید بر اینکه بهره برداران تاکسی از ابتدای بهمن ماه فرصت داشتند که نسبت به الصاق کارت واکسیناسیون خود اقدام کنند، افزود: از نیمه بهمن ماه برای تمامی تاکسیران ها نصب کارت واکسیناسیون دارای کیو آر کد الزامی است و در صورت عدم نصب آن بر روی شیشه تاکسی، عوامل نظارتی و بازرسی سازمان، نسبت به ثبت تخلف تاکسیران و جلوگیری از فعالیت آنها اقدام می کنند.

وی تصریح کرد:براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونای کشور در حوزه حمل ونقل عمومی،تمدید و صدور پروانه فعالیت در تاکسیرانی، آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا خواهد بود.

همچنین برای افرادی که در حال گذراندن دوره قرنطینه بیماری کرونا هستند نیز تا بهبودی کامل و ارائه کارت واکسن،پروانه فعالیت صادر یا تمدید نخواهد شد و به حالت تعلیق در خواهد آمد.