پرستاران مراکز درمانی استان مرکزی تجلیل شدند
پرستاران مراکز درمانی استان مرکزی تجلیل شدند
سکان نیوز؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته پرستار با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه، بیمارستان شازند و درمانگاه های تابعه از خدمات شبانه روزی کادر پرستاری تقدیر کرد.

دکتر روح اله سهرابی در هفته پرستار با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و همکارانی که به لقاء معبود و معشوق خویش شتافتند، سالروز میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم و روز پرستار را به پرستاران پرتلاش و فداکار شاغل در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تبریک گفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: بیش از ده ماه است که پرستاران و کادر درمانی برای حفظ سلامت مردم با ایثار و ازخودگذشتگی جانفشانی می کنند و با وجود تمام خستگی ها قهرمانانه ایستاده اند و در این مسیر جان خود را نیز فدا کرده اند.

وی ادامه داد: مدال زرین “مدافع سلامت” شایسته این عزیزان است که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا مشفقانه و دلسوزانه در تلاشند.
سهرابی افزود: بی شک نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بزرگ بانوی صحنه ی کربلا، به نام روز پرستار تقارن فرخنده ای برای قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار است که اندیشه ای جز بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در کانون گرم خانواده ندارند.
در این مراسم از کادر پرستاری با اهدای لوح، گل و هدیه تجلیل به عمل آمد.

همچنین به همین مناسبت، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان به همراه مدیر درمان تامین اجتماعی با خانواده اولین شهید مدافع سلامت “علی شاه محمدی” از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) اراک دیدار کرد.

مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت “علی شاه محمدی” پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) اراک با حضور دکتر محمدحسن آصفری نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی و دکتر علیرضا اسماعیلی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در منزل آن شهید والامقام برگزار شد.
آصفری ضمن قرائت فاتحه، از درگاه خداوند منان برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد و گفت: پرستاران و کادر درمانی برای حفظ سلامت مردم با جانفشانی، ایثار و فداکاری خود، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان را به تصویر کشیدند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان ادامه داد: عروج شهید “علی شاه محمدی” پرستار بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک که در راه خدمت به هموطنان به شهدای مدافع سلامت پیوست، سخت و جبران ناپذیر است ولی خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه باقی می ‌ماند و ملت ایران قدردان این شهید و شهدای مدافع سلامت هستند.