پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی خلیج‌فارس تجلیل شدند
پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی خلیج‌فارس تجلیل شدند
سکان نیوز؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس از پرستاران نمونه قدردانی کرد.

همزمان با روز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و با حضور دکتر مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و بیت‌الهی مدیرکل آموزش و پرورش استان از پرستاران بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس تقدیر شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این دیدار گفت: بی تردید مسئولیت سنگین مراقبت و درمان بیماران بدون حضور پرستاران امکان پذیر نیست.

دکتر مریم امیری اظهار داشت: در این روزگار سخت آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی‌وقفه، شبانه‌روزی و جهادی شما پرستاران است که با صبر و استقامت‌تان و ایثاری همه جانبه، سلامت خود را در معرض تهدید قرار داده‌اید تا جان بیماران حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه زحمت درمان بیمار بیشتر با پرستاران است که شبانه‌روز وقت خود را برای مداوای بیماران می‌گذرانند، گفت: کار پرستاران بسیار سخت است و بعضاً خانواده‌های آنها نیز درگیر می‌شوند.

امیری با بیان اینکه برقراری ارتباط عاطفی با بیماران از ویژگی‌های پرستاران است که تأثیر زیادی در بهبود بیمار دارد، ادامه داد: امروز در شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه هستیم و پرستاران در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند.

وی ادامه‌ داد: می‌طلبد تمام آحاد جامعه با همکاری لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنجیره ویروس را قطع کنند و این کار بزرگ‌ترین کمک و هدیه به کادر درمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه پرستاران با عشق کار خود را انجام می‌دهند، گفت: پرستاران در شرایط کرونا لحظه به لحظه حماسه خلق کردند و از جمله افرادی بودند که چشم امید یک ملت به زحمات و تلاش‌های آنها دوخته شده است.

امیری خاطرنشان ‌کرد: به همین دلیل فرصت را مغتنم شمرده، در روز میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار از زحمات خالصانه و صادقانه شما تقدیر می‌کنم و این روز را به شما و کلیه کادر پرستاری تبریک می‌گویم و سلامتی و بهروزی روزافزون برای همه شما از درگاه ایزد منان خواستارم.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: پرستاران با جان‌فشانی خود زندگی دوباره به بیماران هدیه می‌کنند به همین دلیل باید از این قشر زحمتکش تقدیر کرد.
ابراهیمی اظهار داشت: در شرایط کنونی که بیماری کرونا در جهان و کشور ما وجود دارد زحمت‌ها و تلاش‌های این قشر از جامعه بیش از پیش خود را نشان می‌دهد و باید قدردان این تلاش ‌بود.

وی ادامه‌ داد: با توجه به اینکه بیمارستان خلیج‌فارس زیر نظر تامین اجتماعی است و به قشر کارگری تعلق دارد که جزئی از خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شوند، امروز در جمع خانواده خود حضور پیدا کرده‌ایم تا از پرستاران که روز میلاد حضرت زینب مزین به نام این افراد است را به آنها تبریک گفته و قدردان زحمت‌های آنها باشیم.