پرداخت ماهانه بالغ بر 480 میلیارد تومان حقوق بازنشستگی و مستمری به ذینفعان
پرداخت ماهانه بالغ بر 480 میلیارد تومان حقوق بازنشستگی و مستمری به ذینفعان
سکان نیوز؛ مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ماهانه بالغ بر 480 میلیارد تومان از بابت حقوق بازنشستگی و مستمری در استان به ذینفعان پرداخت می گردد.

جعفر سمساری، در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان آذرشهر و امام جمعه و بخشدار ممقان، با بیان اینکه دارایی ها و منابع سازمان منشأ حق الناس دارد که از محل حق بیمه تامین می گردد، اذعان داشت، ماهانه بالغ بر 480 میلیارد تومان از بابت حقوق بازنشستگی و مستمری در استان به ذینفعان پرداخت می گردد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان پرداخت ماهانه از بابت بیمه بیکاری، هزینه درمان و تعهدات کوتاه مدت را به ترتیب 20، 120 و شش میلیارد تومان اعلام نموده و افزود، حفظ اشتغال و رونق تولید از اولویت های مهم سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا همواره همراه کارفرمایان و پشتیبان نیروی کار بوده است.
جعفر سمساری، تصریح کرد سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان مردمی، بیش از 80 هزار بازمانده مستمری بگیر را در استان تحت پوشش دارد که با دریافت حقوق و مستمری از سازمان امرار معاش می کنند.
وی خاطر نشان کرد اداره کل تأمین اجتماعی ضمن گستردگی خدمات متنوع، با تلاش همکاران متعهد و متخصص، همواره در ارزیابی های سازمانی و برون سازمانی پیشگام بوده و رتبه های برتر استانی و کشوری را در سنوات مختلف کسب نموده است.
زاهد محمودی، فرماندار آذرشهر با اشاره به نقش منطقه آذرشهر و ممقان در توسعه صنعتی استان، سازمان تامین اجتماعی را همراه صنایع و تولید و اشتغال دانسته و افزود، این عملکرد نقطه قوتی در جهت توسعه و رونق تولید استان است.
حجت الاسلام والمسلمین، امین رشتبری امام جمعه آذرشهر، با بیان اینکه، تأمین اجتماعی پناهگاهی برای مردم و اسباب امید و اتکا است که برای بسیاری از مردم آسایش و آرامش و آسودگی خیال را فراهم می آورد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد تامین اجتماعی آذرشهر و بیان رضایت عمومی از اقدامات این سازمان در خدمت به مردم ابراز امیدواری نمود این سازمان تاثیرگذار بتواند بدور از حاشیه مسیر خود را تداوم بخشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداله باقرنژاد، امام جمعه ممقان نیز، صداقت در گفتار و عمل را موجب ارتقای اعتماد عمومی دانسته، تصریح کرد بایستی اقدامات مسئولین موجبات دلگرمی مردم را فراهم آورد. امام جمعه ممقان، با اشاره به سوابق ایجاد شعبه تامین اجتماعی در ممقان، احداث ساختمان اداری مستقل و متناسب با حجم خدمات سازمان در ممقان را مورد تأکید قرار داد.