پذیرش، حمل و دفع ۲۴ هزار تُن پسماند شهری طی ۴ ماه
پذیرش، حمل و دفع ۲۴ هزار تُن پسماند شهری طی ۴ ماه
سکان نیوز؛ مهندس سعید شهلی سرپرست شهرداری قدس با ارائه گزارشی، اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری از قبیل پذیرش، حمل و دفع پسماند، گندزدایی محوطه ایستگاه‌های دفع پسماند و خودروهای حمل، از مرداد تا آبان‌ماه سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش سکان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس شهلی در تشریح عملکرد حوزه مدیریت پسماند از مرداد تا آبان‌ماه سال جاری گفت: در این مدت حدود ۲۴ هزار تُن و به عبارتی روزانه حدود میانگین ۲۰۰ تُن حمل و دفع مواد پسماند شهری داشته‌ایم و این فرآیند بدون وجود هیچ مشکلی در سطح شهر به صورت شبانه‌روزی انجام شده و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نقش سازمان مدیریت پسماند خدمات شهری شهرداری به عنوان یکی از واحد‌های مهم مدیریت شهری پس از شیوع کرونا و حساسیت بیش از پیش نسبت به مسائل بهداشتی پررنگ‌تر شد، افزود: لذا با شیوع ویروس کرونا تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در اقدامات اجرایی مربوط به مدیریت پسماند خدمات شهری شهرداری به صورت کامل رعایت می‌شود.

مهندس شهلی با بیان اینکه تمام نکات بهداشتی در انجام فرآیندهای حمل و دفع مواد پسماند انجام می‌شود، به ضدعفونی و گندزدایی روزانه محوطه ایستگاه پسماند با آب آهک و ضدعفونی و گندزدایی کلیه خودروهای حمل پسماند با مواد ضدعفونی‌کننده بی‌خطر و سازگار با محیط زیست نیز اشاره کرد.