پدر شهیدان پرورش از بابل مازندران به فرزندان شهیدش پیوست
پدر شهیدان پرورش از بابل مازندران به فرزندان شهیدش پیوست
سکان نیوز؛ حاج رمضانعلی پرورش حیدرکلایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسینعلی و عباسعلی پرورش حیدرکلایی از بابل مازندران به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مازندران، پیکر پاک این پدر وارسته امروز دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه بنا به وصیت پدر شهید در قم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
شهید عباسعلی پرورش حیدرکلایی متولد بیستم فروردین ماه سال ۱۳۵۱ و در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه و شهید حسینعلی پرورش حیدرکلایی متولد بیست و ششم فروردین ماه سال ۱۳۴۸ که در تاریخ دهم تیر ماه سال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر حسینعلی و عباسعلی پرورش پیام تسلیتی را صادر کرد.
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم شهیدان والامقام پرورش
سلام علیکم
به راستی پدران شهدا، اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری و الگوی حیات معنوی، صداقت و زندگی جاوید هستند که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند.

مرحوم حاج رمضانعلی پرورش حیدرکلائی پدر بزرگوار شهيدان والامقام حسینعلی و عباسعلی پرورش حیدرکلائی اسوه اخلاق، پايمردی و نماد ایمان و استقامت كه ثمره عمر شریف خویش را در تربيت رادمردانی شجاع، دلیر و پرورش يافتگان مكتب سرخ امام حسين (ع) سپری نمود پس از سالها فراق به اعلی علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار میهن اسلامی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.
اينجانب این مصيبت را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بيت معزز شهيدان گرانقدر پرورش تسليت و تعزيت عرض می نمایم، ان‌شاءالله روح بلند آن مرد وارسته و گرانقدر در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با فرزندان شهیدش و سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) محشور و هم‌جوار گردد.
سعید کهن سال
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران