پاسخی به موج سواری یک کانال خبری در اینستاگرام
پاسخی به موج سواری یک کانال خبری در اینستاگرام
سکان؛ ابتدای کلام به نگارنده منتقد (کانال خبری موج نیوز ) نسبت به بیانات استاندار مازندران در گفتگوی ویژه خبری باید دو مسئله را یادآوری کنم !!

ادبیات حضرتعالی به عنوان یک منتقد رسانه ای در فضای مجازی ، زیبنده این جایگاه در حوزه رسانه نبوده و نیست ! و قطعا این ادبیات مورد پذیرش هیچ یک از فعالان رسانه ای از طیف ها و سلایق سیاسی مختلف هم نیست !
در زمینه اخلاق ، بویژه اخلاق رسانه ای در جامعه بیشتر توجه و اهتمام بورزید ! و در این زمینه هم سیره اهل بیت (ع) بزرگان دین در عصر حاضر ………. در دسترس شما است که می توان از آن الگو گرفت !!
موضوع بحث گفتگوی ویژه خبری در خصوص حضور توریست و گردشگر در نوار ساحلی و استان مازندران هم ظاهرا مورد اعجاب حضرتعالی شد که نیازمند بررسی های بیشتر و کار کارشناسی در مجموعه اداره کل گردشگری و دستگاه های مرتبط ،بویژه در ستاد تسهیلات سفر استان است و به نظر می رسد در این بخش هم اشراف و فهم رسانه ای و تخصص شما در حوزه توریست و گردشگر در استان از مجموعه های مرتبط به این بخش بیشتر بنظر می رسد !!!!!!! که به عنوان یک نبوغ رسانه ای باید مطرح شوید !!!!! امیدواریم .!
اما ظاهرا در این مورد دچار سوء برداشت از بیانات استاندار محترم شده اید که فرمودند ثبت 95 میلیون نفر خواب در سال 1401که این آمار با آمار نفر جمعیت کاملا متفاوت است !! که در این موارد هم جای بسی تعجب است که به عنوان یک فعال رسانه ای !! اینگونه دچار اشتباه در برداشت سخنان شوید !!!
اما به عنوان یک همکار و یک هم استانی مطالبی را خدمت شما مطرح خواهم کرد !
مواردی که در نقد به استاندار محترم استان مطرح فرمودید و پاسخی که اینجانب در این یادداشت به حضرتعالی متذکر شدم در دفاع از عملکرد استاندار محترم و ………….نیست !!
قطعا استاندار پرتلاش و خدوم استان مازندران و مجموعه مدیران ستادی و اجرایی استان در راستای رفع تمامی مشکلات و معضلات استان گام هایی خواهند برداشت اما حتما نقاط ضعف هم وجود خواهد داشت که باید برای رفع و کاهش آن تلاش و همت مضاعف صورت گیرد ..
مجددا به حضرتعالی پیشنهاد می کنم بجای پرداختن به مسائل بسیار کم توجه و بی اهمیت و بیان نقدهای مغرضانه به ایجاد اقناع مخاطب در کانال خبری موج نیوز در اینستاگرام و افزایش مخاطب با رویکرد تولیدات رسانه ای مناسب و فاخر ، خبر ،گزارشات و یادداشت های جذاب و کاربردی در آن مجموعه خوب رسانه ای بپردازید!تا بجای تحمیل کردن عقائد و سلایق خود با چاشنی (چماق و هویچ) بتوانید در تمام حلقه های مدیریتی استان نقش آفرینی کنید و جایگاه اصلی رسانه ها را در بخش های مختلف مدیریتی ارتقاء دهید !!

و من الله التوفیق
با تشکر
ابوالفضل عابدین پور