پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران در مرکز سامد
پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران در مرکز سامد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه نهم اردیبهشت ماه در مرکز سامد ((سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت )) از طریق تلفن 111 پاسخگوی مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد،هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از حضوردر مرکز سامد گفت: یکی از اولویت های مهم خدمت رسانی در بنیاد، پاسخگویی و پیگیری مشکلات ایثارگران است.
وی افزود: مسائلی که از سوی جامعه هدف از طریق تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت مطرح گردید ضمن ثبت در سیستم، بلافاصله از طریق شهرستانهای تابعه مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد‌.
وی حفظ کرامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از اهم امور بر شمرد و گفت: خدمت به ایثارگران اجر و پاداش معنوی خداوند را به همراه دارد.
وی خدمتگزاری به ایثارگران را وظیفه همه مسئولین دانست و عنوان کرد: حل مشکلات ایثارگران باید در اولویت بوده و سرلوحه کار دستگاهها قرار بگیرد.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: از آنجایی که ملاقات عمومی روزهای سه شنبه هر هفته در بنیاد ستاد استان و شهرستانهای تابعه برگزار می گردید اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ایثارگران عزیز، این امر از طریق تلفن 111 تحقق یافت.
گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هماهنگی استانداری از ساعت ۴۵ / ۱۰ الی ۳۰ / ۱۳ امروز در مرکز سامد حضور یافت و از طریق مرکز سامد مهمترین مسائل و دغدغه های خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان را بصورت ارتباط تلفنی مورد پیگیری قرار داد.
مظلومی در مرکز سامد، موضوع مسکن، حق پرستاری، صعب العلاج، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، درمان ، آموزش، بیمه، وام خود اشتغالی، تسهیلات تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاهها.، شرائط برقراری حقوق کمیسیون پزشکی و … را بررسی نموده و در خصوص هر یک از مشکلات آنان، نوضیحات لازم را نیز ارائه کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از استانداری مازندران به جهت فراهم کردن فرصت پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری از طریق مرکز سامد(( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت )) قدردانی کرد.