وصول به موقع مطالبات برق موجب خدمات رساني بهينه مي شود
وصول به موقع مطالبات برق موجب خدمات رساني بهينه مي شود
سکان نیوز؛ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خوزستان در نشست با مديركل سازمان جهاد كشاورزي استان، اهميت پرداخت به موقع مطالبات برق را يادآور شد.

علي خدري در نشست هماهنگي با اميري زاده، مدير كل سازمان جهاد كشاورزي استان جهت افزايش همكاري ها و تعاملات في مابين و وصول مطالبات در محل اين شركت برگزار شد، با اشاره به پرداخت به موقع مطالبات برق از سوي مشتركين گفت: اگر مطالبات اين شركت به موقع پرداخت شود، ميتوانيم خدمات بهتري به مشتركين ارائه دهيم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خوزستان با بيان اين كه تخصيص اعتبار به شركت توزيع نيروي برق بر اساس درصد وصول مطالبات است، افزود: تلاشمان اين است كه با تحقق اين امر تا پايان سال، تحولي در حوزه خدمات دهي به مشتركين به خصوص خدمات غيرحضوري ايجاد كنيم.
وي عنوان كرد: وصول مطالبات از درآمد برق، تاثير مستقيمي بر ارايه خدمات مطلوب و تامين برق پايدار براي مشتركان و مردم به همراه دارد و عدم اجراي به موقع وصول مطالبات، موجب ايجاد مشكلات عديده در اين زمينه ها مي شود.
خدري ادامه داد: شركت توزيع نيروي برق خوزستان شركتي درآمد هزينه است و درآمدها صرف اجراي پروژه ها و طرح هاي برق رساني، بهسازي و نگهداري شبكه برق و همچنين پرداخت بدهي سال هاي گذشته به پيمانكاران و حقوق پرسنل مي شود.
ايشان به همراهي و همكاري شركت توزيع نيروي برق خوزستان با دستگاه هاي اجرايي و صنايع استان براي خدمات دهي مناسب اشاره كرد و گفت: براي تعامل و هم افزايي بيشتر و ارائه خدمات بهينه و مطلوب تر به مردم شريف خوزستان از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.