وزیر کشور: مردم به دلیل ازدحام و گرمای شدید هوا راهی مرزها نشوند
وزیر کشور: مردم به دلیل ازدحام و گرمای شدید هوا راهی مرزها نشوند
سکان نیوز؛ وزیر کشور با بیان این که در مرزها کارها و روند به خوبی در حال انجام است و مشکلی نداریم، گفت: اما مردم عزیز به دلیل گرمای شدید هوا و ازدحام در مرزها حرکت اولیه خود را به ویژه با خانواده و فرزندان کوچک آغاز نکنند تا پس از بهبودی شرایط اطلاع دهیم.

احمد وحیدی وزیر کشور پس از بازدید از مهران دقایقی پیش با حضور در خوزستان پس از بازدید مرزهای شلمچه و جذابه اظهار کرد: تلاش شده زائران حاضر در استان‌های مرزی بتوانند سفر خود را انجام دهند و این امر با توجه به حضور فراوان جمعیت در مرزها در حال انجام است.

وی گفت: به همین دلیل و شرایط موجود از مردم عزیز خواهش کردیم از مبداء اولیه خود حرکت نکنند.

وزیر کشور اضافه کرد: تلاش است کسانی که در استان‌ها و شهرستان‌ها بین راه بودند به ترتیب منتقل شوند ولی قطعاً با ترافیک ناشی در جاده‌ها مردم معطلی داشته‌ و خواهند داشت.

وحیدی با بیان این که در مرزها کارها و روند به خوبی در حال انجام است و مشکلی نداریم، تاکید کرد: اما مردم عزیز به دلیل گرمای شدید هوا و ازدحام در مرزها حرکت اولیه خود را به ویژه با خانواده و فرزندان کوچک آغاز نکنند تا پس از بهبودی شرایط اطلاع دهیم.

وی در پایان اعلام کرد: نیروی انتظامی برای عمل به وظایف خود در مسیر به ناچار باید توقف و محدودیت‌هایی ایجاد کند که موجب اذیت و آزار مردم می‌شود که از آنها می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس توجه کنند.