وزیر کشور: مازندران به تلاش‌های جدی نیاز دارد
وزیر کشور: مازندران به تلاش‌های جدی نیاز دارد
سکان نیوز؛وزیر کشور با اظهار این که ما درمقابل مردم شهیدپرور استان مازندران وظیفه بزرگی داریم ، گفت: ان‌شاء‌الله با معرفی استاندار جدید تلاش‌های جدی در این خطه عملیاتی خواهد شد.

سکان نیوز؛ احمد وحیدی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت ناز ساری در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران افزود: امیدواریم وظایف خودمان را برای مردم دلاور شهید پرور و ولایت مدار استان به درستی انجام دهیم.

وی افزود: در سفر امروز به استان مازندران ضمن دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان ،از آقای حسین زادگان استاندار قبلی استان نیز تجلیل می شود و آقای حسینی پور نیز به عنوان استاندار جدید استان معرفی می شوند.

حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در نشست شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید از برنامه‌های سفر وزیر کشور به مازندران است.

سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار مازندران در دولت سیزدهم معرفی شد.
حسینی‌پور متولد ۱۳۴۷ و اصالتا اهل بلده شهرستان نور است. وی با مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی در مسئولیت‌های مختلف ملی مانند ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور و دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور حضور داشت.
احمد حسین‌زادگان که امروز در مراسم معارفه حسینی‌پور کرسی استانداری مازندران را به او تحویل می‌دهد از هفتم آبان ۱۳۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی سرپرستی این استانداری را تحویل گرفت و یک ماه بعد یعنی از هفتم آذر ۱۳۹۷ رسما به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و بیش از ۳۵ ماه در این مسئولیت خدمت کرد.

  • نویسنده : میلاد
  • منبع خبر : ایرنا