وزير نيرو: عدالت و قانون شرط مهم اجراي پروژه ها در وزارت نيرو است
وزير نيرو: عدالت و قانون شرط مهم اجراي پروژه ها در وزارت نيرو است
سکان نیوز : وزير نيرو كه به چهارمحال وبختياري سفر كرده است تاكيد كرد: شرط عدالت و رعايت قانون ، اصلي ترين موضوع براي اجراي پروژه هاي اين وزارتخانه است

دکتر علي اكبر محرابيان در سفری که به اين استان داشته است در ديدار با نماينده ولي فقيه استان، گفت : شرط بهره بردن مردم از موهبت هاي الهي من جمله آب ، تدبير ، حفظ وحدت و بحث هاي كارشناسي در محيط خود است.

وي با اشاره به اينكه ميزان تقاضاي آب در كشور بالا رفته و نزولات آسماني كاهش پيدا كرده است، گفت: بارگزاري هايي كه در منابع آب انجام شده است نامتعادل بوده كه باعث مشكلاتي در محيط زيست و منابع زير زميني شده و عدم تحقق خواسته هاي مردم را موجب شده است.

وزير نيرو بر ضرورت اتخاذ يك تدبير ملي در حوزه آب تاكيد كرد و گفت : با توجه به محدوديت منابع آبي توزيع عادلانه آن يك ضرورت است ،كه بايد با رعايت اصول علمي وفني تدبيري بينديشيم كه اشكالات گذشته را بر طرف نموده و با گفتگوي هاي كارشناسانه مشكلات مردم را مرتفع كنيم.

طي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نكونام نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهركرد نيز ضمن اشاره به اينكه دولت فعلي بر مدار ايمان قرار گرفته و تلاش بر آن است كه براساس عدالت پيش برود ، گفت : مردم ما انتظار فراواني در حل مشكلات ورفع موانع دارند و اميدوارند كه آزمون وخطاهاي گذشته چراغ راه آينده قرار بگيرد.

وي ضمن تاكيدبر تسريع در اجراي طرح هاي وزارت نيرودر استان گفت : مردم چهارمحال وبختياري خواهان رفع مسئله آب در حوزه هاي صنعت ، كشاورزي و شرب هستند.گفتني است: مجمع نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه طي اظهاراتي؛ مسائل و مشكلات استان را بيان كردند.