ورود بی ضابطه مسافران / خطری برای استان مازندران
ورود بی ضابطه مسافران / خطری برای استان مازندران
سکان نیوز:نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سفرهای تفریحی به استان مازنداران و کم توجهی به پروتکل های بهداشتی در سطح استان بارها وضعیت کرونایی را به سطح قرمز رسانده است.

به گزارش سکان نیوز/غلامرضا شریعتی ، با اشاره به بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان مازندران بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و بیان کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، استان مازندران وضعیت مناسبی نداشته است و همواره در معرض خطر بوده و بارها در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی این موضوع ورود بی ضابطه مسافران از شهرهای دیگر به استان و بی تفاوتی به پروتکل های بهداشتی است. سفرهای تفریحی از سایر نقاط کشور به استان، وضعیت را همواره خطرناک کرده است. ما از هموطنان شریف خواهش می کنیم از سفر به استان به طور جد پرهیز کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی دیگر از وظایف به مسئولان استانی باز می گردد. باید در بخش هایی که به پروتکل ها کم توجهی می شود سخت گیری بیشتری اعمال شود. نباید اجازه دهیم وضعیت در استان به این سطح برسد. هم مردم و هم مسئولان باید تلاش کنند تا بتوانیم وضعیت را در سطح استان کنترل کنیم.

شریعتی تاکید کرد: از سوی دیگر وزارت بهداشت باید از کادر درمانی و پزشکی استان نیز حمایت کند. حدود یکسال است که کادر درمانی کشور تحت فشار مضاعفی قرار گرفته اند وظیفه همه ما است که در این شرایط با رعایت پروتکل های ابلاغی کادر درمانی را یاری کنیم