واحدهای تولیدی راکد در مازندران راه اندازی شود
واحدهای تولیدی راکد در مازندران راه اندازی شود
سکان نیوز ساری- استاندار مازندران خواستار راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنان به چرخه تولید شد.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در همایش فرمانداران استان با بیان اینکه اقتصاد و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق کسب و کار اولویت فرمانداران باشد، عنوان کرد: ظرفیت تشکل‌های مردمی برای توسعه شهرها و روستاها مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه هرجا مردم پای کار آمدند، رونق و آبادانی شتاب گرفته است، اظهار داشت: هر فرمانداری باید در هر بخش اولویت‌ها را مشخص و تا پایان سال محقق و اجرایی کند.
مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در محور پیگیری فرمانداران باشد تا مجدداً به چرخه تولید بازگردند.
وی با طرح اینکه نباید فاصله‌ای بین مدیران و مردم باشد، گفت: فرمانداری موفق است که برای حرف مردم گوش شنوا و روزانه با مردم تعامل داشته باشد.
استاندار مازندران، اظهار داشت: برخی موارد نظیر زراعت چوب، توسعه کشت گلخانه‌ای، بهره گیری گردشگری و آبزی پروری از آب بندان ها و دامداری و پرورش طیور اولویت‌های بخش کشاورزی فرمانداران باشد.
حسین زادگان، افزود: با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم، شاهد اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها و دستاوردهایی هستیم که برای نخستین بار در مازندران محقق شدند وحفظ اشتغال موجود، رفع موانع تولید و ایجاد زمینه‌های جهش تولید استراتژی اقتصادی همه فرمانداران باشد.
استاندار مازندران اظهار داشت: در جنگ اقتصادی نمی‌توان پشت میز نشست و مدیریت کرد بلکه باید میدانی وارد عمل شد.