هوای تازه به صنعت برق دمیده شد/کردی مدیرعامل توانیر شد
هوای تازه به صنعت برق دمیده شد/کردی مدیرعامل توانیر شد
سکان نیوز؛ علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حکمی آرش کردی را بعنوان مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی توانیر منصوب کرد.

به گزارش سکان، همايون حايري معاون برق و انرژي وزير نيرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توانیر با بيان اين كه مهندس كردي از دل صنعت برق برخواسته است، وي را فردي با انگيزه دانست كه در مدت زمان حضور در برق منطقه اي تهران نيز با تواضع، وظايف محوله را انجام داد.

معاون برق و انرژي وزير نيرو، از مهندس كردي به عنوان فردي آشنا به ساختار توانير و چالش هاي صنعت برق ياد كرد و اظهار داشت: اميدواريم با وجود چالش هاي موجود، شركت توانير و صنعت برق روندي موفق در خدمت رساني به مردم داشته باشند.

در اين مراسم كه با حضور اعضاي تعدادي از معاونان و مديران شركت برگزار شده بود، مهندس آرش كردي نيز با اشاره به حضور در توانير، اين موضوع را فرصت ديگري براي خدمت به مردم عنوان كرد و افزود: برق، صنعتي استاندارد است و نمي توان انتظار نوسان در آن داشت.

مديرعامل شركت توانير شمايل كار در صنعت برق را خاص و منظم توصيف كرد و گفت: با توجه به شرايط اين صنعت، انتظاري جز اين هم نمي توان از برق داشت.

كردي همچنين به سختي ها و چالش هاي صنعت برق در چندسال اخير نيز اشاره كرد و اظهارداشت: با وجود همه چالش ها، انجام كارهاي ساختاري متوقف نشده است و شايد از آثار مثبت اين چالش ها، جلب توجه بيشتر همه مسئولان كشور به اين صنعت و همگرايي بيشتر براي رفع مشكلات صنعت برق است.

وي اظهار اميدواري كرد كه صنعت برق در سال هاي آتي، عملكرد درخشاني از خود به جاي بگذارد.