هوای تازه به آموزش و پرورش دمیده شد/مدیری انقلابی سکاندار آموزش و پرورش مازندران شد
هوای تازه به آموزش و پرورش دمیده شد/مدیری انقلابی سکاندار آموزش و پرورش مازندران شد
سکان نیوز؛ طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مصطفی عابدی از نیروهای انقلابی مازندران به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

به گزارش سکان، علیرضا عبدی معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار کرد: معلمان راس اصلی سند تحول بنیادین قرار دارند و این جریانی که شروع شده و در این جایگاه که مقام معظم رهبری به درستی اشاره کردند در اعتلای شان مقام معلمی قدم به قدم با محوریت یک انسان به ثمر برسد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در دوران کرونا آسیب دیدند و باید جبران شود، افزود: معلمان نیز در دوران کرونا آسیب دیدند اما بحث آموزش در این زمان منقطع نشد و پیوسته ماند.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین راه نفوذ سندهای بیگانه را خواهد بست و در دولت مسئله آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی در دستور کار قرار دارد.

امید محبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح کردند و به عنوان فریضه همه را فراخواندند، افزود: فرهنگیان به عنوان پیشران‌های جهاد تبیین هستند و باید در اجرای این فریضه خوش بنمایند.

وی بیان کرد: دوران کرونا، دوران سخت و به نوعی جهان تجربه جدیدی از زیستن را در کنار اقشار را مرور و تجربه کرد و نقش معلمان کم نظیر و بی‌بدیل بود که افت تحصیلی و دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و خانواده‌ها بوده است و در آموزش و پرورش آسیب شناسی انجام شود.

برنامه‌ریزی برای ۵۱۵ هزار دانش‌آموز در مازندران

مصطفی عابدی مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه در استان مازندران ۵۱۵ هزار نفر مشغول تحصیل هستند که شخصیت آن‌ها در زیر مجموعه ما شکل می‌گیرد‌ که برای آن‌ها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد، گفت: ایام کرونا نگرانی آموزشی پیش آمد اما نشاط، اعتماد بنفس و زندگی کردن در کنار مدرسه و لذت بردن از دانش‌آموز بودن را نداشتیم.