هشدار بابایی کارنامی به وزیر نیرو/به داد مردم مازندران برسید
هشدار بابایی کارنامی به وزیر نیرو/به داد مردم مازندران برسید
سکان نیوز؛ علی بابایی کارنامی با انتقاد از وزیر نیرو و معاون برق وزیر نیرو در خصوص قطعی مکرر برق در استان مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عنوان کرد: در راستای تماس های مکرر مردم شریف استان ، تماس تلفنی استاندار با وزیر نیرو و پیگیری دادستان از طریق مراجع قضایی در سطح ملی بابت اعتراض به قطعی برق، بنده نیز سریعاً با وزیر نیرو و معاونت برق و انرژی وزارت نیرو جلسه ای برگزار کرده ام و در این جلسه با هشدار به وزارت نیرو صدای خسته و نگران مردم استان بویژه مردم فهیم ساری و میاندورود را در این جولان کرونا و فصل گرما به گوش شان رساندم.

نماینده مردم ساری و میاندورود افزود: مازندران استانی است که به دلیل سیلی از مسافرین در تیر رس کرونا قرار گرفته است و باعث افزایش برق مصرفی شده به همین دلیل نیازمند رسیدگی کامل است.

دکتر بابایی کارنامی تصریح کرد : خساراتی که به تولید کنندگان و کارخانه های شالیکوبی در این فصل وارد می شود نیز حائز اهمیت است.
نماینده مردم ساری و میاندورود گفت : از وزیر نیرو درخواست کردم تا به داد مردم استان برسد و طی سه-چهار روز آینده این مشکلات را حل کند.

وی بیان کرد: مطئنا به تلاش هایم در این حوزه ادامه خواهم داد و در صحن علنی مجلس اعلام خواهم کرد که به داد مردم مظلوم مازندران به خصوص حوزه ی انتخابیه ی ساری و میاندورود برسید.