هشدار بابایی کارنامی به وزیر کشور/جلوی فاجعه فینسک را بگیرید
هشدار بابایی کارنامی به وزیر کشور/جلوی فاجعه فینسک را بگیرید
سکان نیوز؛بابایی کارنامی خطاب به وزیر کشور احداث سد منحوس فینسک را تعرض به آب های مازندران دانست و از عدم موضع گیری مناسب وزیر کشور و استاندار در رابطه با این موضوع گلایه کرد و خواستار اقدام آقای وحیدی جهت جلوگیری از احداث این سد شد.

به گزارش سکان، نماینده ساری و میاندورود در دیدار با وزیر کشور خواستار توجه ویژه وزیر کشور به مازندران و به خصوص ساری شد و افزود: سد فینسک در سردهنه سد شهید رجایی در حال احداث است، چرا این موضوع در شورای تامین استان مطرح نمیشود؟!

دکتر بابایی کارنامی همچنین تصمیمات فرا استانی در رابطه با سد منحوس فینسک را یک جانبه خواند و بیان کرد: حق مازندران در این تصمیمات لحاظ نمیشود.

این جلسه که در محل وزارت کشور برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان مازندران هر یک در خصوص وضعیت موجود و چالش‌های این استان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی و نیز اولویت‌های مورد نیاز استانی نظیر تقویت مدیریت‌ بحران و زیرساخت‌های گردشگری برای پاسخگویی به جمعیت شناور استان در ایام تعطیلات هفتگی و لزوم استفاده بهینه از مناطق ساحلی آزاد شده بنفع مردم مطالبی بیان کردند.

دکتر وحیدی نیز با تقدیر از پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران درباره رفع نابسامانی‌های موجود استان، تقویت همکاری‌های نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای برون رفت از مشکلات خواستار شد.