هدف امروز دشمن ضربه‌ به باورهای مردم است
هدف امروز دشمن ضربه‌ به باورهای مردم است
سکان نیوز؛ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ناکارآمد بودن دشمن در جنگهای گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت جنگ امروز دشمن جنگ هیبریدی یا ترکیبی است که اعتقادات و باورها را نشانه گرفته است.

به گزارش سکان، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی در سخنرانی ۲۲بهمن در جمع مردم بابل عنوان داشت :امام نقش مردم را در نهضت انقلاب اسلامی به خوبی شناخت ومی دانست که راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی یک قیام الهی است که از یک جهش وکنش از درون انسان برمبنای شاخص های الهی آغاز می گردد وانقلاب اسلامی براین اساس پایه ریزی شده است که توانسته ملکه مقاومت واستقامت در دنیا شود
وی تصریح کرد:۲۲بهمن نمادروز مقاومت یک ملت در برابر ظلم می باشدوتکرار آن بدین منظور است که فراموش نکنیم که این انقلاب چگونه شکل گرفته است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ناکارآمد بودن دشمن در جنگهای گوناگون بیان داشت جنگ نوین دشمن جنگ هیبریدی یا ترکیبی است که با هدف قرار دادن اعتقادات مردم درصدد شکست این نظام می باشد.

حریزاوی افزود؛ رهبر انقلاب بارها خطر شبیخون فرهنگی و جنگ هیبریدی دشمن را به همگان گوشزد کرده بود.

وی اظهارداشت؛ دشمن در حال حاضر با مبانی شناختی نظام کار دارد وباید حواسمان را به طراحی های پشت پرده دشمن جمع باشد تا خام ظاهر دشمن نشویم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور راه پیروزی درجنگ ترکیبی دشمن را شناخت جهاد تبیینی دشمن دانست عنوان داشت شناخت این جهاد برعهده همگان می باشد.

وی در پایان سخنانش گفت :شناخت این جهاد در گرو بصیرت افزایی می باشد زیرا جنگ شناختی رفتارها وبارها واعتقادات از اهداف دشمن می باشد.