هدف اصلی ایجاد پارک سوار شهر ساری/هدایت افراد از مبادی سفرهای درون شهری
هدف اصلی ایجاد پارک سوار شهر ساری/هدایت افراد از مبادی سفرهای درون شهری
سکان نیوز:عباس رجبی شهردار ساری گفت : هدایت افراد از مبادی سفرهای درون شهری از جمله محل سکونت یا محل کار به سمت ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی هدف اصلی ایجاد پارک سوار است

به گزارش سکان نیوز/عباس رجبی شهردارساری درجلسه ای که با حضور قبادی معاون شهرسازی و امور مناطق ، کریمی معاون فنی و عمرانی ، رییس حراست ، عطایی شهردار منطقه دو ، سعیدی رییس دفتر فنی و حسینی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهرداری با محوریت ایجاد پارک سوار درمرکزاستان و درمکان این سازمان برگزار شد،ضمن تاکید بربرنامه ریزی بیشتروموثرتر جهت رفع گره های ترافیکی شهری ،گفت: پارک سوار موجب کاهش ترافیک در نقاط مرکزی شهر ، کاهش هزینه ها ، استرس های شهری وآلودگی هوا خواهد شد .

شهردار مرکز استان ضمن اشاره به این مطلب که پارک سوار یکی از بخش‌های مهم توسعه حمل و نقل عمومی محور است. خاطرنشان کرد: هدایت افراد از مبادی سفرهای درون شهری از جمله محل سکونت یا محل کار به سمت ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی هدف اصلی ایجاد پارک سوار است .

عباس رجبی ضمن تاکید بر پی گیری انجام مطالعات لازم جهت اجرای این امر، افزود : در واقع پارک سوارها پارکینگ‌هایی در نزدیکی محل‌های رفت و آمد و گره‌های ترافیکی است و در ارتباط با حمل و نقل عمومی تعریف می‌شود که امروز ایجاد آن برای مرکز استان ضروری است.

شایان ذکر است طی این جلسه مدیران و کارشناسان جهت انجام امر به گفتگو و برنامه ریزی پرداختند.

  • نویسنده : 1161