نماینده روسیه در سازمان ملل: اتحادیه اروپا و نه مسکو از حقیقت اجتناب می‌کند
نماینده روسیه در سازمان ملل: اتحادیه اروپا و نه مسکو از حقیقت اجتناب می‌کند
سکان نیوز؛معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به اظهارات رئیس شورای اروپا تاکید کرد، مسکو آماده است تا حقیقت را بشنود اما این اتحادیه اروپاست که از شنیدن حقیقت فرار می‌کند.

به گزارش سکان نیوز؛به نقل از خبرگزاری تاس، شارل میشل، رئیس شورای اروپا در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوکراین نیروهای نظامی روسیه را به ارتکاب جرائم جنسی متهم کرد و مدعی شد که مسکو مسئول بحران جهانی غذاست. به دنبال این اظهارات، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل این نشست را ترک کرد.

شارل میشل خطاب به نبنزیا در حالی که نشست را ترک می‌کرد، گفت: شاید اکنون این اتاق را ترک کنید، اما احتمالا گوش ندادن به حقیقت راحت‌تر باشد.

دیمیتری پولانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به این اظهارات شارل میشل در توییتی نوشت: ما به اینجا آمدیم تا حقیقت را بشنویم. اما مشخصا اتحادیه اروپا به شنیدن حقیقت احتیاجی نداشت و ما تنها یک سری دروغ‌های گستاخانه و ادعاهای بی‌اساس شنیدیم که بسیاری از آنها تهی و بی‌ارزش بودند. مشاهده چنین استانداردهای غیرحرفه‌ای و بی‌اخلاقی‌ها از سوی کارمندان کلیدی اتحادیه اروپا دردناک است.

  • نویسنده : میلاد.طهماسب تبار