نشست اعضای کمیته برنامه های فراغتی جوانان استان برگزار شد
نشست اعضای کمیته برنامه های فراغتی جوانان استان برگزار شد
سکان نیوز/ با توجه به وضعیت استان در روزهای شیوع کرونا و اهمیت اوقات فراغت، نشست فراغتی جوانان مازندران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

به گزارش سکان نیوز، با حضور مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری ، ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی، نشست کمیته برنامه های فراغتی جوانان مازندران برگزار شد .
مهدوی در این نشست با اشاره به اهمیت برنامه های اوقات فراغت گفت : همه ی ما باید بصورت جدی در موضوع اوقت فراغت نوجوانان و جوانان ورود کنیم چراکه با توجه به تهدیدات کرونا، خانه نشینی بیش از حد این قشر و اوضاع روحی و روانی ناشی از آن می تواند تاثیرات منفی بر جامعه بگذارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با تاکید براینکه موضوع اوقات فراغت مرتبط با همه دستگاه ها و حوزه ها است اظهار داشت؛ تولید محتوای مناسب در فضای مجازی مانند راه اندازی سینمای آنلاین، موسیقی آنلاین و … می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.
وی شرایط تابستان امسال را ویژه دانست و گفت : هر دستگاهی بصورت جداگانه هم باید برای کارکنان و خانواده های آنان برنامه ریزی داشته باشد و معتقدم می توان با استفاده از ظرفیت های گردشگری استان، ظرفیت های مذهبی و عقیدتی مانند مساجد و همچنین ظرفیت فضای مجازی، برنامه ریزی خوبی طراحی و پیاده سازی کرد.
محمدرضاییلاقی اشرفی نیز در ابتدای این نشست؛ اهمیت کمیته اوقات فراغت را در دو بخش فضای ویژه شیوع کرونا و تاکیدات استاندار در خصوص برنامه های اوقات فراغت دانست و گفت : دستگاه ورزش و جوانان در بحث اوقات فراغت هم هماهنگ کننده است و هم در اجرا نقش آفرینی خواهد کرد.
وی پتانسیل بالای ورزشی ها و جوانان استان را بسیار قابل توجه خواند و اعلام آمادگی کرد؛ تشکل های جوانان و هیت های ورزشی می توانند تعامل لازم را در زمینه طراحی و پیاده سازی برنامه های اوقات فراغت داشته باشند.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت : سامانه اوقات فراغت استان مازندران به زودی با همکاری همه ی دستگاه ها فعالیت جدی تر خود را آغاز خواهد کرد و در زمینه اطلاع رسانی برنامه های اوقات فراغت جوانان خلاء نخواهیم داشت.
لازم به ذکر است مسئولان و کارشناسان دستگاه ها و نهادهای مختلف استان نیز در این نشست با تشریح برنامه های اوقات فراغت دستگاه متبوع خود درباره موضوعات مرتبط و مشکلات پیش رو مطالبی را بیان کردند.