نساجی طی روزهای آینده قائمشهر را ترک خواهد کرد
نساجی طی روزهای آینده قائمشهر را ترک خواهد کرد
سکان نیوز:با آغاز عملیات عمرانی کشت چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی قائمشهر و جمع شدن چمن مصنوعی این ورزشگاه، نساجی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد کرد.

به گزارش سکان نیوز/نساجی طی روزهای آینده قائمشهر را ترک خواهد کرد و برای مدتی طولانی در ورزشگاه شهدای ساری به میدان خواهد رفت. این تصمیم به علت جمع آوری چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر و آغاز عملیات عمرانی برای کشت چمن طبیعی انجام می‌شود.

از روز شنبه عملیات بازسازی و ترمیم ورزشگاه تازه تاسیس شهدای ساری برای میزبانی از بازی‌های آینده نساجی و مقابل رقبای لیگ برتری خود شروع شده و با ترمیم رختکن و قسمت‌های تخریب شده این ورزشگاه، نساجی راهی ساری می‌شود.

با این اتفاقات، نساجی که تمرینات خود را در تهران و در ورزشگاه کارگران برگزار می‌کند، برای انجام بازی‌های خود به ساری خواهد رفت و تا آماده‌سازی ورزشگاه وطنی و بهره برداری از چمن طبیعی این ورزشگاه، به قائمشهر نخواهد رفت.

این تصمیمات بعد از آن صورت گرفت که طی فصول گذشته مدیران، مربیان و بازیکنان نساجی نسبت به وضعیت نامناسب چمن مصنوعی این ورزشگاه اعتراض داشتند چون باعث مصدومیت‌های متعددی برای بازیکنان این تیم و سایر رقبا شده بود و اخیرا هم بازیکن صنعت نفت آبادان در همین زمین با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

در نتیجه در سفر اخیر معاون سازمان برنامه و بودجه به استان مازندران، اعتبار لازم برای کشت چمن مصنوعی با انجام زیرسازی و زه‌کشی مناسب تامین شد و با آماده‌سازی ورزشگاه شهدای ساری، عملیات عمرانی در قائمشهر هم آغاز خواهد شد.

البته هنوز زمان مشخصی برای اتمام پروژه کشت چمن طبیعی در قائمشهر اعلام نشده و مشخص نیست نساجی تا چه زمانی در خارج از این شهر به میدان می‌رود اما به علت ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه، فعلا مشکلی از این بابت نخواهد داشت.