نخستین جلسه شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران با رییس دانشگاه
نخستین جلسه شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران با رییس دانشگاه
مازندران- سکان نیوز، نخستین جلسه شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران با دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز/ بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه دکتر احمد رضایی رییس هیات مدیره بر الزام هم‌راهی و هم‌فکری شورای صنفی با آحاد و ارکان دانشگاه تاکید نموده و خواستار تداوم فعالیت‌ها برای ارتقای شان و منزلت دانشگاه و دانشگاهیان شد . همچنین دکتر شادمهر میردار که از بدو تشکیل شورای صنفی به عنوان رییس هیات موسس و در دوره نخست هیات مدیره نیز به عنوان رییس هیات مدیره فعالیت داشت، نقطه نظرات و تجارب خود را ارایه کرد.
دکتر نوذری نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل شورا با ارکان دانشگاه، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص موارد مطرح‌شده پرداخت.
یادآور می‌شود: در این دیدار که پس از انتخابات اخیر شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه و آغاز رسمی فعالیت برگزار شد، راهکارهای اجرایی برای تعامل و همراهی هر چه بیشتر شورای صنفی اعضای هیات علمی و ارکان دانشگاه مورد بحث و مشورت قرار گرفت. همچنین مقرر گردید که این نشست هر سه ماه یک بار(برای پیگیری موضوعات مطروحه) برگزار شود.