نباید با ادامه دادن بازی برجام ملت ایران را خوار و ذلیل معرفی کنیم
نباید با ادامه دادن بازی برجام ملت ایران را خوار و ذلیل معرفی کنیم
سکان نیوز؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت:نباید با ادامه دادن بازی برجام ملت ایران را خوار و ذلیل معرفی کنیم.

محمد رشیدی با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصریح کرد: دیگر چیزی باقی نمانده که ما درباره آن حرف بزنیم؛ زمانی می‌توانیم با 1+5 در یک میز صحبت کنیم که تحریم‌ها لغو شده و از بین برود و اگر این تحریم‌ها لغو نشود مذاکره بی‌معناست؛ این در حالی که خیلی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران متوقف شده است و نتیجه آن تحریم پشت تحریم بوده است.

رشیدی اظهار داشت: هیچ آدم عاقلی در چنین شرایطی بازی برجام را ادامه نمی‌دهد؛ ادامه دادن این بازی جز بر باد دادن منافع ملی ایران و خسران ملت عایدی دیگری ندارد.

وی گفت: نباید با ادامه دادن بازی برجام ملت ایران را خوار و ذلیل معرفی کنیم.

نماینده کرمانشاه در مجلس افزود: امروز اقتدار ایران با قانون راهبردی لغو تحریم‌ها در جهان به نمایش گذاشته و تصور می‌کنم؛ روحانی با اظهاراتش به دنبال خراب کردن و عدم اجرای این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است؛ روحانی تلاش دارد هر روز با بازی‌های رسانه‌ای این قانون مجلس را به بازی گرفته و آن را تضعیف کند.

رشیدی اظهار داشت: تضعیف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، تضعیف مواضع اقتدارگرایانه جمهوری اسلامی، استقلال کشور و تشدید تحریم‌هاست؛ طرف مقابل (1+5) در مذاکرات با جمهوری اسلامی صداقت نداشته و باید توپ را به زمین آنها بیاندازیم؛ روحانی به دنبال آوردن توپ در زمین ایران است.

وی گفت: حجت بر دولت با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تمام است و 1+5 باید با لغو همه تحریم‌ها ثابت کند که اهل مذاکره است و گرنه جمهوری اسلامی راه خود را می‌رود.

رشیدی افزود: نمی‌توانیم ظرفیت بالای موجود در کشور را متوقف کرده و دچار تحریم‌ها پی در پی شویم.

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: آقای روحانی با طرح بازگشت گام به گام به تعهدات برجامی موجب تضعیف موقعیت ایران در برابر آمریکا می‌شود و به دشمنان پالس فشار بیشتر می‌دهد.