ناظم رضوی؛ برنامه های عمرانی شهرداری سمنان با قدرت در حال پیگیری است .
ناظم رضوی؛ برنامه های عمرانی شهرداری سمنان با قدرت در حال پیگیری است .

به گزارش سکان نیوز، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت برنامه های حوزه گردشگری شهری و بازآفرینی بافت تاریخی در سال جدید نیز دنبال می شود و خواستار سرعت بخشیدن به برنامه های بازآفرینی شهری توسط دیگر دستگاه ها و کم […]

به گزارش سکان نیوز، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت برنامه های حوزه گردشگری شهری و بازآفرینی بافت تاریخی در سال جدید نیز دنبال می شود و خواستار سرعت بخشیدن به برنامه های بازآفرینی شهری توسط دیگر دستگاه ها و کم شدن چالش های موجود شد .

وی با اشاره به ظرفیت اوراق تسویه و ۲۰۰ میلیارد بدهی ثبت شده دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان ، به محدودیت بانکهای عامل در این زمینه اشاره کرد و خواستار استفاده از این برای خرید نردبان هیدرولیکی آتش نشانی شد .

شهردار سمنان ضمن اشاره به پروژه های شهرداری سمنان اظهار داشت: شهرک بازیافت سمنان اولین و بزرگترین شهرک در حوزه جمع آوری پسماندها فعالیت خود را آغاز نموده و تاثیر بسیار زیادی در سیمای بصری شهر و ساماندهی مراکز بازیافت حاشیه و درون شهر داشته است .

ناظم رضوی گفت بیش از ۱۵ خانه تاریخی در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد و برنامه های مدونی برای بازآفرینی و احیای باغ راه ها تنظیم شده است .

شهردار سمنان گفت: فعالیت های شهر دوستدار کودک با قدرت در حال پیگیری است و شهرداری سمنان برنامه های جامعی را برای پیاده سازی مولفه های این حوزه پیش بینی کرده است .