میرحسینی: نباید بعد از المپیک ارتباط تیم ملی والیبال با مربیان بزرگ جهان قطع شود
میرحسینی: نباید بعد از المپیک ارتباط تیم ملی والیبال با مربیان بزرگ جهان قطع شود
سکان نیوز؛ مدیرعامل تیم شهداب یزد بر این اعتقاد است که بعد از بازی‌های المپیک توکیو نباید ارتباط تیم ملی والیبال کشورمان با مربیان بزرگ جهان قطع شود.

عباسعلی میرحسینی در مورد شرایط تیم شهداب یزد در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: تیم شهداب یزد، تقریباً کامل شده است و تنها در پست قطر پاسور، پس از جدایی امین اسماعیل‌نژاد، دچار مشکل هستیم. اگر او به تیم ما بازنگردد به سراغ گزینه خارجی خواهیم رفت.

مدیرعامل تیم شهداب یزد ادامه داد: ما تفاهم‌نامه‌ای با مقاومت سپاه یزد به امضا رسانده‌ایم که در صورت موافقت نهایی، بازیکنانی که سرباز هستند، می‌توانند در تیم ما بازی کنند و به این ترتیب، مشکل اسماعیل‌نژاد هم حل خواهد شد.

میرحسینی درباره حضور تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های 2021 گفت: تمرینات تیم ملی ایران، دیرتر از برخی کشورها شروع شد و تیم ملی در حالی وارد لیگ ملت‌ها می‌شود که بازی تدارکاتی انجام نداده است. تیم ما از این جهت ممکن است با مشکل مواجه شود. با این حال من خوش‌بین هستم، چون تیم ملی باید آرام آرام پوست‌اندازی کند و به بازیکنان جوان، بیشتر میدان برسد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال با نتایجی که در سال‌های اخیر کسب کرده، توقعات مردم را بالا برده است و همه هواداران از این تیم،‌ پیروزی می‌خواهند. در برخی مسابقات اما باید اهداف حضور تیم ملی را مشخص کرد و به جوانان فرصت داد تا میادین بزرگ را تجربه کنند. باید توجه داشت که همه مسابقات برای پیروز شدن نیست و مردم باید کمی سطح توقع خود را پایین بیاورند.

میرحسینی درباره رؤیای تیم ملی ایران برای راهیابی به نیمه نهایی المپیک گفت: دیدگاه فدراسیون برای حضور تیم ملی والیبال در المپیک، بزرگ است و ما این شانس را داریم که در کنار تلاش و تمرین و با حضور یک مربی تراز اول جهان به آرزوی خود برسیم، ولی نباید بعد از المپیک، ارتباط تیم ملی با مربیان بزرگ جهان، قطع شود. تیم ملی ژاپن، الگوی خوبی در این مورد است که سرمربی آن یک ژاپنی است، ولی فیلیپ بلن سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه در کادر فنی این تیم حضور دارد.