مناسب سازی معابر محله کیانشهر برای توانیابان منطقه 15 تهران
مناسب سازی معابر محله کیانشهر برای توانیابان منطقه 15 تهران
سکان نیوز؛ مناسب سازی خیابان شهید صالحی جهت سهولت تردد روشندلان و معلولان همزمان با هفته ملی معلولین با حضور شهردار منطقه 15 به بهره برداری رسید.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته توان یابان گفت: در این راستا معبر مناسب سازی شده شهید صالحی حد فاصل بشیر سلیمی تا عزیزخوانی به طول 600 متر در محله کیانشهر ناحیه 3 برای حضور توانیابان به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه بر اهمیت مناسب سازی معابر جهت عبور و مرور روشندلان و معلولان، تاکید کرد و افزود: مناسب‌سازی فضاهای شهری برای استفاده آسان و مستقل افراد معلول، سالمند، جانباز و کم‌توان جسمی و حرکتی ضرورتی است و به عنوان یکی از سیاست‌های کلان و اجرایی شهرداری منطقه 15در اولویت قرار دارد.

او در ادامه به 8 محور مناسب سازی شده امسال اشاره کرد و گفت: خیابان های عباس کاشی، راستی سنگری، ضلع غرب و شرق خیابان انورزاده، خیابان منصور، بلوار امام رضا(ع) و خیابان صالحی به مجموع 3 هزار و 950 متر طول مناسب سازی و برای حضور معلولین مهیا شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: 27 تقاطع نیز در سطح معابر نواحی هفتگانه با علائم حسی مناسب سازی شدند.

براساس این گزارش؛ معبر مناسب سازی شده شهید صالحی در راستای گرامیداشت هفته معلولین با حضور شهردار، معاونین شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی، شهردار ناحیه3، اعضای انجمن معلولان کیانشهر و دبیران شورایاری ناحیه 3 به بهره برداری رسید.