منابع انسانی ، گنجینه ارزشمند کار و خدمت در شرکت برق منطقه ای فارس
منابع انسانی ، گنجینه ارزشمند کار و خدمت در شرکت برق منطقه ای فارس
سکان نیوز؛ به منظور پاسداشت ، تکریم و قدردانی از معاونین و مدیران اسبق منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، دیدارهایی از سوی محمد امین شرقی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس برنامه ریزی و اجرا گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، این دیدارها در فضایی صمیمی و با بیان خاطرات و تجربیات گذشته و اعلام مشارکت و همراهی معاونان و مدیران سابق برای حرکت در نقشه راه و اتخاذ تدابیر و راهکارهای فنی و تخصصی برگزار شد .
این برنامه با حضور ، میهمانان دعوت شده ، مهندس سید علیرضا رشته احمدی و بصیرت معاونان سابق منابع انسانی ، صفوی مقدم مدیر سابق امور کارکنان و رفاه ، مهندس سمنگویی مدیر سابق دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری و شادمند مدیر سابق امور کارکنان و رفاه برگزار شد .
محمد امین شرقی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس از منابع انسانی به عنوان سرمایه های معنوی این شرکت یاد کرد که همواره مورد توجه بوده است و اظهار داشت : این معاونت برنامه هاي راهبردي را براي تعالي منابع انساني در پيش داشته و به اجرا گذارده است.
منابع انسانی شرکت برق منطقه ای استان فارس در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت اظهار داشت : به روز رسانی و ثبت اطلاعات لازم جهت کلیه کارکنان در سامانه های مختلف ملی و وزارت نیرو با همکاری دفتر فاوا، انجام فرآیند بالغ بر ۲۰۰ مورد انتصاب ، انجام اقدامات مربوط به فرآیند دورکاری همکاران شامل تهیه دستورالعمل ، تشکیل مرتب کميته دورکاري ، صدور ابلاغ ها از جمله فعاليت هاي اين معاونت در سال گذشته است .
وی اظهار داشت : انجام فرآیند انتخاب کارمندان و کارگران نمونه که برای اولین بار از همکاران شرکتی نیز تقدیر به عمل آمد و راه اندازی اولیه سامانه همفار به عنوان سامانه نظام های مدیريتي شرکت مشتمل بر کليه روشها و دستور العمل ها ، شاخص هاي استراتژيک ، شاخص هاي عملکردي ، برنامه هاي عملياتي ، عدم انطباق ها ، اقدامات بهبود نيز در سال گذشته انجام شده است .
این مقام مسوول همچنین از انجام فرآیند انتخاب کفیل های اداری ، تفویض اختیار و تفویض امضاء دراین معاونت در سال گذشته خبر داد و گفت: انجام و مدیريت فرآيند اضافه کاري هاي فراواحدي با همکاري امور مالي و دفتر فاوا ، بررسي مغايرات منابع انساني و تلاش در جهت کاهش آن و انجام فرآيند مديريت و ابلاغ تشکل هاي اداري از ديگر کارکردهاي اين معاونت است .
مهندس شرقی در ادامه گفت : این معاونت در سال گذشته اجرای پروژه سنجش رضایت کارکنان و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط و همچنین اخذ مجوز بکارگیری ۷۷ نفر نیروي شرکتي و برگزاري و اجراي فرآيند جذب با همکاري معاونت بهره برداري را دنبال کرده است .
وی با بیان اینکه تجارب مدیران و معاونان سابق کوله باری با ارزش از کار و خدمت است که باید از آن بهره جست افزود: همه این تجارب و اندوخته های ارزشمند باید به عنوان چراغ راهی پیش روی مدیران کنونی شرکت باشد و از آن بهره کافی برد.
در پایان این مراسم از خدمات مدیران و معاونان سابق شرکت برق منطقه ای استان فارس تقدیر به عمل آمد.