مقاوم سازی 380 کیلومتر شبکه فشار متوسط مازندران با اعتبار 25 میلیاردی
مقاوم سازی 380 کیلومتر شبکه فشار متوسط مازندران با اعتبار 25 میلیاردی
سکان نیوز:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مقاوم سازی 380 کیلومتر شبکه فشار متوسط مازندران با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 72 میلیون ریال در سال گذشته خبر داد .

به گزارش سکان نیوز/مهندس غفاری گفت : امروزه با افزایش تهدیدات و وقوع بحران ها ، انجام اقدامات پیشگیرانه و مقاوم سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق در راستای پدافند غیر عامل از جمله اقدامات مناسب این شرکت می باشد .

وی افزود : به منظور تسریع در امر تعمیرات با بازنگری مانورهای جهادی که با حضور امورهای معین به صورت همجواری و استانی برگزار می شود ، شاهد کاهش میزان آسیب پذیری فیدرهای فشار متوسط در شرایط نامساعد جوی می باشیم .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد : به همین منظور در سال گذشته  99  مانور عملیاتی در 18 شهرستان مازندران برگزار شد .

وی تمرین و آمادگی مدیریتی و عملیاتی برای مدیران و پرسنل عملیاتی و اجرایی ، افزایش ارائه خدمات عمومی به مشترکین از طریق تسریع در فرآیند تعمیرات شبکه در کوتاهترین زمان ممکن که در واقع موجب کاهش تعداد و مدت زمان خاموشی و رضایتمندی مشترکین می گردد ، اقدام لازم در جهت افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری شبکه های توزیع برق ، شبیه سازی تمرین برنامه ریزی و اعمال فرماندهی واحدها در شرایط کاری متفاوت (مدیریت بحران ) صرفه جویی اقتصادی با توجه به عملیات اجرایی توسط همکاران شرکت ( با هدف اقتصاد مقاومتی ) ، سنجش میزان عملکرد همکاران و پیمانکاران برای استفاده از شرایط اضطراری را از جمله اهداف انجام این عملیات برشمرد.

وی تصریح کرد : مجموع فعالیت ها در مانورهای مذکور شامل : سرویس  ترانس ها ، تعویض مقره ها ، اصلاح جمپرها ، تعویض برقگیرها و کات اوت معیوب ، تغییر آرایش شبکه ، نصب کابل خود نگهدار ، نصب اسپیسر و جلوبر ، تست و راه اندازی دیزل ژنراتور های مرکز در منطقه و …. می باشد .

  • نویسنده : 1161