تدوین شیوه نامه جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در مازندران
تدوین شیوه نامه جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در مازندران
سکان نیوز؛معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: تدوین شیوه نامه جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، مشارکت بیشتر جوانان شهرستان ها را به ارمغان می آورد .

سکان نیوز/محمد رضا ییلاقی اشرفی با اعلام اینکه محدودیت های کرونایی موجب شد تا به ظرفیت های جدید در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی روی آوریم افزود؛ در این جلسه طبق آئین نامه ستاد به ریاست استاندار محترم به عنوان رییس ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر اعضا برگزار می شود اما با موافقت استاندار محترم در دومين جلسه استان مازندران فرمانداران به عنوان روسای ستاد شهرستانی ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در کنار نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان هم بصورت ویدئو کنفرانسی حاضر شدند.

ییلاقی اشرفی گفت: علاوه بر حضور این اعضا در جلسه استانی ستاد ساماندهی امور جوانان، فرصت خوبی است تا مطالبات شهرستانی جوانان نیز در حضور فرمانداران پیگیری شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن برشمردن مزایای مهم برگزاری جلسات جوانان بصورت ویدئو کنفرانس و در وسعت استانی بیان داشت : در جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان مازندران که مفتخر بودیم از حضور ارزشمند آیت الله محمدی لائینی بهره ببریم تعدادی از جوانان استان بصورت ویدئو کنفرانسی در جلسه مشارکت داشتند که گزارش فعالیت و برنامه های آنها مورد استقبال مدیران قرار گرفت.

وی دستاوردهای جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان را مفید و ثمربخش دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک و با نگاه ویژه استاندار محترم، با تدوین شیوه نامه ای نظامند، مطالبات، پیشنهادها و برنامه های جوانان استان نیز بصورت جامع در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شود.

ییلاقی اشرفی در پایان با تاکید براینکه خطرات کرونا را جدی می گیریم اما سعی خواهیم کرد با ابتکارات، از آسیب زا بودن محدودیت های کرونایی بکاهیم افزود ؛ معتقدم جوانان و تشکل های مردم نهاد جوانان مازندران نیز این ظرفیت را دارند که در شرایط سخت فعلی در کنار مردم و مسئولان بایستند و با تکیه بر ظرفیت های موجود در استان از هر تهدیدات فرصتی برای توسعه بسازند.