معاون استاندار مازندران : شهرداری‌ها ارتباط خود با مردم را قطع نکنند
معاون استاندار مازندران : شهرداری‌ها ارتباط خود با مردم را قطع نکنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ممنوعیت برگزاری ملاقات عمومی تاکید کرد : شهرداری‌ها نباید ارتباط با مردم را قطع کنند.
سکان نیوز/ به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجیان افزود : تمامی شهرداران مازندران باید به جای ملاقات عمومی حضوری با اختصاص یک خط تلفن ثابت و اطلاع رسانی آن به عموم شهروندان پاسخگوی ارباب رجوع باشند. ‎

وی با اشاره به اینکه هیچ مساله ای نباید فعالیت های شهری را مختل کند ، گفت : شهرداران ملزم هستند روزهای سه شنبه هر هفته ملاقات عمومی را به صورت غیر حضوری و با تلفن انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران افزود : چنانچه بعضی از درخواست ها و مشکلات به صورت غیر حضوری قابل انجام نبود با تنظیم وقت ملاقات و با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند.

رازجویان، اظهار داشت : شهرداران باید موضوعات مطرح شده توسط شهروندان و پیگیری های انجام شده در شهرداری را به صورت مکتوب به اداره کل امور شهری و شورا های استانداری ارسال نمایند.

وی تداوم فعالیت های شهری را از ملزومات جلوگیری از خسارات بیشتر اقتصادی ویروس کرونا عنوان کرد و افزود : رعایت نکات بهداشتی هیچ منافاتی با انجام فعالیت های عادی شهری ندارد و نباید به مثابه توقف امور تلقی شود.

با ورود ویروس کرونا به مازندران از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، تمامی جلسات ملاقات عمومی به منظور شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا تعطیل شد.

زنگ خطر شیوع ویروس کرونا از اول اسفند ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل به صدا درآمد و همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، روند شیوع بیماری در این استان از ۲۰ روز پیش کاهشی شد ولی همچنان صدها بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش بستری هستند و روزانه هم بیش از یکصد بیمار به این تعداد اضافه می شود.

مازندران دارای ۲۲ شهرستان است که ۶۰ شهر را در دل خود جای داده اند.