معارفه مديران عامل جدید شركت هاي برق منطقه اي و توزيع برق سمنان
معارفه مديران عامل جدید شركت هاي برق منطقه اي و توزيع برق سمنان
سکان نیوز؛ امروز و در مراسمي با حضور مهندس آرش كردي رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت توانير، مهندس مجيد وفايي به سمت مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان منصوب و از تلاش هاي علي اكبر صباغ در مدت تصدي اين سمت تقدير شد.

همچنين دراين مراسم كه به صورت همزمان برگزار شد، سيد محمد حسيني نژاد به سمت مديرعامل شركت توزيع نيروي برق سمنان منصوب و از تلاش هاي سيدمحمد موسوي زاده در مدت زمان حضور در اين سمت، تقدير شد.
در اين مراسم، مديرعامل شركت توانير با اشاره به ظرفيت هاي ايجاد شده و توانمندي موجود در ميان نيروي انساني شركت هاي استاني گفت: اين ظرفيت ايجاد شده، باعث تسهيل در استفاده از نيروهاي بومي مي شود.

كردي با بيان اين كه به دليل شرايط كنوني صنعت برق نيازمند تلاش بيشتر و اختصاص زمان افزون تري نسبت به قبل هستيم، افزود: با توجه به ناترازي ايجاد شده در تابستان سال جاري، بررسي هاي انجام شده در اين خصوص و فرصت هاي به دست آمده پس از اين ناترازي كه نمونه آن را مي توان در كاهش محدوديت هاي زمستان نسبت به سال هاي قبل مشاهده كرد، نيازمند تلاش بيشتري براي جلوگيري از بروز اين ناترازي در سال هاي آينده هستيم.

مدير عامل شركت توانير نقش شركت هاي برق منطقه اي را در برنامه ريزي و احداث زيرساخت هاي شبكه و شركت هاي توزيع را به عنوان پيشاني صنعت برق مهم ارزيابي كرد و اظهارداشت: خوشبختانه صنعت برق استان سمنان همواره از پايداري خوبي برخوردار بوده است.

كردي از مديران صنعت برق استان خواست كه به منظوراستفاده از فرصت هاي ايجاد شده و جلوگيري از بروز ناترازي در سال هاي آينده، با همه نهادهاي حاكميتي در استان و به ويژه استانداري هماهنگي كامل داشته باشند.

در اين مراسم همچنين محمد حميدي سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري سمنان نيز در سخناني، تغيير شرايط جوي را باعث ايجاد مشكلاتي در صنعت برق و آب عنوان كرد و با بيان اين كه شاهد تلاش هاي مديران براي خدمت رساني به مردم هستيم، اضافه كرد: در استانداري با مديران صنعت برق هماهنگي كاملي وجود دارد و همواره براي رفع مشكلات و خدمت رساني به مردم آماده هماهنگي و همكاري هستيم .

دراين مراسم همچنين مجيد وفايي مديرعامل برق منطقه اي سمنان نيز گفت: به دليل نزديكي سمنان به استان تهران، شاهد سرريز صنايع و مصرف صنعتي به سمنان هستيم.

وفايي ادامه داد: با توجه به ظرفيتي كه دربخش صنعت ايجاد شده است، بايد در تابستان آينده از اين ظرفيت استفاده كنيم.

همچنين سيد محمد حسيني نژاد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق سمنان نيز درسخناني از برنامه ريزي براي افزايش خدمت رساني به مردم با توجه به تغيير رويكردهاي صنعت توزيع به سمت الكترونيكي شدن ارائه خدمات خبرداد.

برپايه اين گزارش، در پايان اين مراسم لوح تقدير و احكام انتصاب مجيد وفايي مديرعامل برق منطقه اي سمنان و سيد محمد حسيني نژاد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق سمنان اهدا شد.