مظلومی؛ هفته بسیج نکوداشت خودباوری و ایستادگی بسیجیان کشور است
مظلومی؛ هفته بسیج نکوداشت خودباوری و ایستادگی بسیجیان کشور است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: هفته بسیج نکوداشت خودباوری و ایستادگی بسیجیان این مرز و بوم است که حماسه‌های جانانه آفریدند.

هدایت مظلومی به مناسبت هفته بسیج طی گفتگویی با سایت ایثار گفت: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

مظلومی افزود: هفته بسیج و روز پنجم آذر فرصت مغتنمی است تا به فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاههای سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در راستای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (عج) حرکت کنند.

ایشان با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن است عنوان کرد: امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ شجاعت، بصیرت و ولایتمداری است اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای یادآوری رشادتهای بسیجیان مخلصی است که در جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

مظلومی گفت: هفته بسیج نکوداشت خودباوری و ایستادگی بسیجیان این مرز و بوم است که حماسه‌های جانانه آفریدند و در مقابل ددمنشی حزب بعث و اربابان آمریکایی و استکبار جهانی به شایستگی مقاومت کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن بزرگداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهیدان گلگون کفن بسیجی عرصه هشت سال دفاع را گرامی داشته و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: امروز بسیجیان بیدار دل در صحنه های مختلف فرهنگی، سازندگی، دفاع از کشور، کمک های مومنانه و … پیشتاز بوده و حضوری پرشور و فعال دارند.