مظفری؛ گفتمان سازی اجتماعی برای مبارزه همگانی با مواد مخدر یک ضرورت است
مظفری؛ گفتمان سازی اجتماعی برای مبارزه همگانی با مواد مخدر یک ضرورت است
سکان نیوز؛ احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفتمان سازی اجتماعی در حوزه مبارزه همگانی با مواد مخدر را یک اصل مهم و ضروری برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دانست .

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:مظفری که در جمع کارشناسان و دبیران کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سخن می گفت : پیگیری جدی برای تحقق اولویت ها و سیاستهای راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 99 را بسیار مهم خواند و گفت : در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد از همه ظرفیت های اجتماعی بویژه سازمانهای مردم نهاد و خیرین در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده نمود .
مظفری تصریح نمود : مافیای مواد مخدر و سوداگران مرگ هر بار با شایعات و روش های بازار یابی نوین به دنبال یارگیری و درگیر کردن افراد مختلف با این مواد افیونی هستند و ضروت دارد کارشناسان و روسای کمیته ها برای مقابله جدی با این ترفندها برنامه داشته باشند .
وی با اشاره به اجرای طرح صیانت و حمایت اجتماعی از معتادان بهبود یافته گفت : در حوزه اشتغال معتادان بهبود یافته و افزایش مانایی درمان باید تلاش شود تا از ظرفیت دستگاه های مرتبط حداکثر بهره و استفاده را برد و برای ایجاد مراکز توانمند سازی بهبود یافتگان اقدام جدی نمود .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران مصون سازی و سالم سازی محیط اجتماعی و کاهش نرخ شیوع را متذکر شد و از کارشناسان و دبیران کمیته ها خواست ضمن بهره گیری از ظرفیت رسانه های استان نسبت به تولید محتوای کارشناسی در این حوزه اقدام نمایند.