مطالبه نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران از رئیس جمهور
مطالبه نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران از رئیس جمهور
سکان نیوز؛ نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار رفع تبعیض و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شدند.

به گزارش سکان، متن درخواست نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران از رئیس جمهور به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند امروز بزرگترین مشکلات و تبعیضات نظام اداری کشور ، وجود شرکت های واسطه و تعدد قراردادها می باشد که بدون هیچ فعالیتی درآمدهای هنگفتی از حقوق و مزایا نیروهای شرکتی دریافت می کنند .

لذا نیروهای شرکتی شرکت های توزیع نیروی برق کشور با توجه به فرمایشات حضرتعالی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ در مورد رفع تبعیضات اداری و روحیه عدالت خواهی در قوهدقضاییه، در قالب حامیان دولت مرومی ایران قوی حمایت خود را اعلام نموده اند .

لذا رییس مجلس شورای و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با بصیرت مثال زدنی مطابق منویات مقام معظم رهبری ، درحال پیگیری مطالبات نیروهای شرکتی درقالب طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی می باشند که در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و با ۱۸۰ امضا در اولویت صحن مجلس می باشد .

در حال حاضری نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی این می باشد که عدالت در پرداخت ها در صورتی امکان پذیر می باشد که ابتدا کلیه نیروها ساماندهی شوند و بعد از آن عدالت در پرداخت انجام شود که نظر سازمان استخدامی مبنی بر وجود شرکت های پیمانکاری و فقط همسان سازی حقوق ها با اجرای عدالت اداری و رفع تبعیضات همخوانی ندارد .

لذا دستور امید بخش جهت حذف شرکت های واسطه و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را به سازمان استخدامی و اداری کشور جهت همکاری با مجلس شورای اسلامی را مبذول فرمایید.