مشارکت و کمک ۲۰ میلیاردی مازندرانی ها به نیازمندان - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 2340
  • 20 اسفند 1398 - 8:28
  • 0 دیدگاه
رئیس اداره هماهنگی امور مشارکت های کمیته امداد مازندران اعلام کرد:

مشارکت و کمک ۲۰ میلیاردی مازندرانی ها به نیازمندان

مشارکت و کمک ۲۰ میلیاردی مازندرانی ها به نیازمندان
مشارکت و کمک ۲۰ میلیاردی مازندرانی ها به نیازمندان
رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم استان ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با هدف خدمت رسانی به نیازمندان با مراکز نیکوکاری مشارکت کردند.

سکان نیوز، غلامرضا امینی  اظهار کرد: ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان با دریافت مجوز از کمیته امداد مشغول فعالیت بوده و این مراکز تا پایان سالجاری به ۱۴۰ مرکز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همیاری در محله، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان است، افزود: اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال در سطح استان که متولی ایجاد مراکز شهرستانی شده در ساری آغاز به فعالیت کرده است.

رئیس اداره هماهنگی مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد مازندران برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان، نوعروسان وخانواده های نیازمند، توزیع سبد غذایی بین محرومان محدوده فعالیت مراکز، مساعدت دربخش عمران وساختمان، پرداخت کمک هزینه‌های درمانی، را از جمله خدمات مراکز نیکوکاری دانست.

وی تصریح کرد: کمک‌های خیران و نیکوکاران مازندران خصوصاً در روزهای پایانی سال و به مناسبت عید نوروز توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان این مراکز توزیع می‌شود.

امینی گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، معتمدان محلی، مؤسسات خیریه غیرثبتی، مجامع صنفی برای ایجاد مراکز نیکوکاری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌های استان در خواست کتبی خود را اعلام و با تعامل، هم فکری و کمک رؤسای کمیته امداد شهرستان‌ها نسبت به ایجاد این مراکز اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم با تعاملات صورت گرفته با مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و خیران محلی مقرر شد تا به همه نیازمندان حوزه اقدام این مراکز سبد کالا تهیه و توزیع شود.

برچسب ها

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است 04 اردیبهشت 1403

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است

سکان؛ معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کاهش حقوق کارگران به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه را تخلف دانست و گفت: افزایش ۳۵ درصدی دستمزد ۱۴۰۳ کارگران در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج 04 اردیبهشت 1403

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج

سکان؛ رییس انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: برای باقی ماندن برنج به عنوان دومین محصول غذایی پرمصرف کشور در سفره تمامی هموطنان، بخش خصوصی نیازمند همراهی و همکاری دولت است.

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق 03 اردیبهشت 1403

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق

سکان؛ یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.