مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در مجتمع بلااستفاده کیش
مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در مجتمع بلااستفاده کیش
سکان نیوز؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران از مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در مجتمع بلااستفاده این سازمان در کیش خبر داد.

به گزارش سکان، دکتر فرهاد عسکری در گفت و گویی اظهار داشت: پروژه کیش یکی از پروژه های مهم در عین حال بلااستفاده سازمان همیاری شهرداری های مازندران در کیش بوده است که در سال ۷۴ پروانه احداث مجتمع  اخذ ودر سال ۷۶ به بهره برداری رسید اما متاسفانه از سال ۷۶ تاکنون بلااستفاده رها شده و استفاده مطلوبی در این مجتمع نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم استاندار مازندران و معاون عمرانی استاندار بهره برداری از کلیه ظرفیت های درون سازمانی است ، افزود: براین اساس درنخستین گام  برای استفاده ازمجتمع بلااستفاده کیش ، معاون اداری مالی و دوتن از مدیران سازمان جهت بررسی برای بهره برداری مطلوب از این مجتمع عازم کیش شدند.

عسکری بیان داشت :  ملک سازمان دارای پروانه ساختمانی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با زیربنایی حدود یک هزار و ۵۲۳ متر مربع میباشد که در طبقه همکف ۳۳ واحد ،طبقه اول ۳۱ واحد و طبقه دوم ۹ واحد با مجموع بنای احداثی دوهزار و ۳۳۴  متر مربع در شمال غربی جزیره دارای کاربری خدماتی است.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور  مدیران سازمان همیاری شهرداری های مازندران  با مدیران شرکت عمران و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد ،مدیران کیش فروش ملک سازمان را به صرفه و صلاح سازمان ندانسته و پیشنهاد دادند نسبت به مرمت و باسازی مجموعه فعلی اقدام شود.

عسکری بیان داشت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی کیش نسبت به سرمایه گذاری در ملک این سازمان مقرر شد بعد از کسب تکلیف از استاندار مازندران و معاون عمرانی استاندار نسبت به تعیین تکلیف این مجتمع اقدام شود.