مسئولان بیمه ای و درمان کمک کننده اقشار ضعیف استان گلستان باشند
مسئولان بیمه ای و درمان کمک کننده اقشار ضعیف استان گلستان باشند
سکان نیوز؛ نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دیدن حال و روز اقشار ضعیف و دردمند جامعه مرا ناراحت و نگران می کند و انتظار دارم مسئولان ،خصوصا مسئولان بیمه ای و درمان کمک کننده اقشار ضعیف و در راه مانده از درمان باشند.

نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان علی آباد و هادی نودهی مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان و مدیران حوزه رفاه ، کار و تامین اجتماعی شهرستان علی آباد ، ضمن تقدیر و تحسین عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: دیدن حال و روز اقشار ضعیف و دردمند جامعه مرا ناراحت و نگران می کند و انتظار دارم مسئولان ،خصوصا مسئولان بیمه ای و درمان کمک کننده اقشار ضعیف و در راه مانده از درمان باشند.

نوروزی در ادامه افزود:اعتقاد دارم شرایط جامعه و مردم خصوصا اقشار ضعیف جامعه که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و این مشکلات را مستقیما انعکاس داده ام و در این راستا با رئیس جمهورو وزیر اقتصاد برای چاره اندیشی ملاقاتهایی داشته ام و انتظار دارم مدیران استانی به فکر این مردم شریف باشند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف من توسعه کل استان بویژه مناطق محرو م است در ادامه گفت:باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در استاتن فراهم کنیم و همه مدیران باید پای کار بیایند و نگاه غربی و شرقی و کوته نظرانه را حذف کنند و نگاه به توسعه کل استان را مد نظر قرار دهیم و انتظار داریم از شرکتهای سرمایه گذار تامین اجتماعی اقدامات سرمایه گذاری در این استان را همانند دیگر استانها رغبت نشان دهند و تسریع بخشند.

نودهی مدیرکل تامین اجتماعی در این نشست ضمن اشاره به مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان افزود آماده خدمت رسانی به قشر مولد جامعه هستیم.