مردی که در دلهای مردم جای گرفت/عمران عباسی همچنان محبوب و انتخاب اول مردم/کرسی دوم مجلس به چه کسی می رسد؟
مردی که در دلهای مردم جای گرفت/عمران عباسی همچنان محبوب و انتخاب اول مردم/کرسی دوم مجلس به چه کسی می رسد؟
سکان نیوز؛ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار،سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی جمعه 21 اردیبهشت ماه با حضور 4 نامزد برگزار خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز، رصد میدانی ستادهای انتخاباتی 4 نامزد دور دوم  در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نشان از اقبال بالای مردمی به عمران عباسی کالی دارد.

عمران عباسی کالی در دور اول انتخابات توانست رای اول این حوزه انتخابیه را کسب کند و محبوبیت این چهره سیاسی در قائمشهر، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ همچنان ادامه دارد و مردم برای حضور عباسی کالی به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی سخت در تلاش هستند.

شب گذشته نیز بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس با حضور در ستاد انتخاباتی عباسی از این نامزد مردمی و مستقل  اعلام حمایت کرد.

کنشگران سیاسی بر این باورهستند با توجه به موج حمایت های مردمی در چند روز اخیر در این حوزه انتخابیه و محبوبیت عمران عباسی در بین مردم وی را منتخب اول مردم در این حوزه انتخابیه می دانند .

اکنون رقابت برای کسب کرسی دوم صندلی بهارستان در قائمشهر،جویبار،سیمرغ و سوادکوه بین شیخ معلمی و کمال علیپور بسیار داغ شده است، این دو نامزد رقابت بسیار نزدیکی دارند.

گفتنی است مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ جمعه 21 اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.